Subota, 19. Juna 2021.
Tuzlanski.ba logo

Istraživanje: Većina žena ne želi objaviti sliku bez filtera i popravljanja, jer se srame izgleda

Preuzmite sliku

Četvrtina žena koristi filter na vlastitim fotografijama prije objavljivanja na društvenim mrežama,, jer ne žele pokazati ožiljke i strije.

Istraživanje na 2000 žena utvrdilo je da je ova brojka više nego dvostruka za žene u dobi od 24 godine i manje, jer 51% priznaje da rijetko postavlja nepromijenjenu fotografiju na društvene mreže. Samo 16% osoba s celulitom, ožiljcima ili strijama je objavilo svoju fotografiju na društvenim mrežama s vidljivim tim takozvanim ‘nesavršenostima’.

  • Umjesto toga, žene koriste aplikacije i filtere za popravljanje kako bi izbrisale ove stvari prije nego što sliku podijele na mreži. Zabrinjavajuće je što je 50% ispitanika reklo da je dobilo više lajkova i pozitivnih komentara na slikama na kojima su filtrirali svoje ‘nedostatke’ u uporedbi s neuređenim slikama. Istraživanje je proveo Dove, koje potiče žene da slave jedinstvenu priču koju priča njihova koža. Istraživanje je također otkrilo da je trećina žena opisala svoju kožu kao ‘neispravnu’, 28% je reklo da je ‘opuštena’, a više od jedne od 10 čak je išlo toliko daleko da je reklo da je ‘ružna’.

  • Gotovo četvrtina smatrala je da bi njihova koža bila ‘ljepša’ bez nesavršenosti poput celulita, ožiljaka i strija. Čak 84% žena smatra da društveni mediji postavljaju nerealna očekivanja kako bi koža trebala izgledati, pokazalo je istraživanje agencije OnePoll. Kao rezultat toga, 65% želi vidjeti više ljudi koji objavljuju neuređene i nefiltrirane slike sebe, a 73% vjeruje da bi im to pomoglo da se manji pritisak da imaju ‘savršenu kožu’. Što se tiče njege kože, također se pokazalo da 39% žena radije koristi proizvode za osobnu njegu koji su formulirani posebno za njihove potrebe. Međutim, gotovo tri četvrtine smatra da su personalizirani proizvodi za njegu kože preskupi. (vecernji.hr)

     

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , , , ,