Srijeda, 24. Juli 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Istraživanje pokazalo: Najzdraviji doručak za mršavljenje

Znamo da je doručak najbitniji obrok u danu, ali je još važnije šta ćete jesti. U slučaju da želite jesti zdravo, a pritom i smršati poslušajte stručnjake.

Najbolji izbor je – zobena kaša! To potvrđuje i najnovije istraživanje objavljeno u časopisu “Annals of Nutrition & Metabolism”.

Istraživanje je obuhvatilo 36 muškaraca i žena koji su bili podijeljeni u tri različite grupe: prva je jela zobenu kašu za doručak, druga je jela kornfleks (kukuruzne pahuljice), a treća je preskakala doručak i pila samo vodu.

Prva i druga grupa unosile su 350 kalorija ukupno. Kroz naredna tri sata svi učesnici su morali, u više navrata, da bilježe stanje sitosti, a davali su i uzorke krvi kako bi im se pratio nivo šećera u krvi. Nakon toga su svi dobili isti ručak koji je trebalo da konzumiraju sve dok se ne najedu.

Kao što su i očekivali, naučnici su potvrdili da je grupa ljudi koja je jela zobenu kašu bila najmanje gladna tokom jutra i podneva i pojeli su i 31% manje kalorija za ručak. Osim toga zobena kaša je imala najpovoljnije djelovanje i kod osoba s prekomijernom tjelesnom masom, oni su konzumirali čak 50% manje kalorija tokom ručka.

Ispitanici koji su doručkovali kukuruzne pahuljice imali su, već tri sata nakon doručka, isti osjećaj gladi kao i ispitanici koji su samo pili vodu (a i pojeli su jednak broj kalorija za ručak kao i osobe koje nisu ništa doručkovale).

Zbog čega je to tako iako su ispitanici pojeli istu kalorijsku vrijednost kukuruznih pahuljica i zobene kaše? Zbog toga što se zobena kaša duže zadržala u želucu, dok kornfleks (koji ima visok nivo šećera) uzrokuje veliki porast glukoze u krvi, ali i njen brzi i nagli pad.

Ovo istraživanje samo je još jedno u nizu koje potvrđuje koliko je zobena kaša korisna ako želimo da skinemo kilograme, jer onih 31 i 50 % manje unesenih kalorija svakako će se osjetiti i primijetiti kroz duži period.

Zob je veoma zdrava, ali i vrlo povoljna hrana. Ako mislite da se zobena kaša jede samo za doručak, varate se. Ona se može miješati s gotovo svim jelima, kao prilog, dodatak kuhanom povrću ili salati ili pak razne slatke verzije. Može biti i osnova zdravih dezerta, poput kolačića, piše “Huffington Post”.

Vlakna koja sadrži zobena kaša djeluju tako da povećavaju volumen pojedene količine u našem probavnom sistemu, zbog čega ćete nakon zobene kaše biti duže vremena siti. Osim toga, zahvaljujući vlaknima stimulira probavu i pokretač je metabolizma pa je idealna hrana za sve one koji žele da smršaju. (lepotaizdravlje.rs)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,