Ponedjeljak, 27. Septembra 2021.
Tuzlanski.ba logo

Isprobajte ovu tehniku disanja kada se nađete u stresnim situacijama

Preuzmite sliku

U stresnim situacijama lako nas može obuzeti panika. Taj nekontrolirano osjećaj straha prate i razni fizički simptomi poput brzog lupanja srca, nedostatka zraka, vrtoglavice, mučnine i mnogih drugih.

Paniku ćete najbrže i najlakše smiriti – disanjem.

Naime, fizički simptomi često su rezultat činjenice da zbog straha jednostavno zaboravimo izdahnuti zrak koji se potom nakuplja u gornjem dijelu dišnog sustava i ometa normalno disanje, prenosi Zadovoljna.hr.

Postoji jednostavna tehnika koja vam može pomoći da disanje regulišete, vratite ga u normalu i smirite se u stresnoj situaciji.

1. U sebi brojite do pet laganim tempom i pritom duboko udišite zrak.

2. Kada nabrojite do pet, zadržite zrak i u sebi brojite do četiri.

3. Zatim polako kroz nos ispuštajte zrak i u sebi brojite do pet.

Ova tehnika koristi se za smirivanje prilikom napada panike i anksioznosti, ali pomoći će vam u svim situacijama u kojima osjećate veliku napetost i stres. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,