Utorak, 15. Juna 2021.
Tuzlanski.ba logo

Imate li sindrom nedeljnog popodneva?

Preuzmite sliku

Nedjelja popodne je i umjesto da iskoristite posljednje slobodne trenutke, prepuštate se lošem raspoloženju, osjećajući se užasno kada samo pomislite na predstojeću sedmicu. Divno raspoloženje slobode koje ste osjećali u petak uveče otišlo je u zaborav. Sada osjećate samo nervozu i grčeve u stomaku. Nažalost, sindrom nedeljnog popodneva je čest problem i pogađa mnoge ljude, čak i one koji vole svoj posao, prenosi Ženski magazin.

Iz razloga ovog stanja, možemo primarno prepoznati neprikladno korištenje našeg slobodnog vremena. Dozvolite nam da vam predložimo kako da počnete da uživate nedjeljom i da se nosite sa osjećajem anksioznosti.

1. Nemojte odlagati dodatne zadatke za sljedeću sedmicu ako ih možete obaviti prije nego što dođe vikend. Zahvaljujući tome, nećete biti ponosni samo na posao koji ste obavili, već i na stresna razmišljanja o radu koji vas čeka.

2. Ako imate djecu kojoj pomažete u pisanju domaćih zadataka nemojte ostavljati za posljednji trenutak. Uradite to u petak. Dobićete nedeljno popodne, koje možete potrošiti na igranje igara ili se prepustiti drugim zadovoljstvima. Zapamtite da je nedjelja dan odmora!

3. Pripremite se za narednu sedmicu u petak. Spakujte torbu, pripremite sve potrebne dokumente. Znajući da je sve spremno to će vam pomoći da se opustite umjesto da razmišljate o tome šta još treba da se pripremi.

4. Planirajte nešto za svoju nedjelju – sastanak s prijateljima, šetnja, večera, plivanje. Bez obzira na aktivnost koju odlučite, izaberite nešto što će vam omogućiti da se opustite i uživate u trenutku.

5. Promijenite svoj stav! Mrzite li ponedeljak zbog gužvi u prevozu? Izaberite bicikl! Drhtite od zvuka budilnika – promijenite zvuk alarma. Ne sviđa vam se šef? Zamislite ga kao heroja neke smiješne situacije. Pokušajte pronaći pozitivne strane u dosadnim ili stresnim aktivnostima.

6. Vodite brigu o dobrom noćnom snu – prije spavanja priuštite dugo kupanje, čitanje omiljene knjige ili slušanja tihe muzike. Učinite nešto da umirite svoj um i pripremite ga za spavanje.

7. Planirajte aktivnosti koje će vas zadovoljiti naredne sedmice. Pokušajte da nađete vremena za sebe i ispunite svoje strasti. Svjesni činjenice da imate malo radosti izvan posla, značajno će se poboljšati vaš stav prema predstojećoj sedmici.  (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,