Srijeda, 8. Decembra 2021.
Tuzlanski.ba logo

Haljine reklamira na suprugu koji spava: “Ovo je novi trend prodavanja odjeće”

Preuzmite sliku

Izreka ‘kada ti život da limune, napravi limunadu’, svakako se može primijeniti na poduzetnicu iz Filipina, koja je tijekom pandemije naišla na problem pronalaska modela za svoje haljine.

Jocelyn May Jazareno Caday, vlasnica online prodavnice Jo's Online Shoppe, zbog pandemije nije bila u mogućnosti reklamirati svoju odjeću kao i inače.

Tada je jedan dan kod kuće primijetila da joj suprug spava u ‘praktičnom’ položaju i odlučila je iskoristiti situaciju, prenosi 24sata.hr.

  • Zaspali suprug ležao je s raširenim rukama i nogama, a ona je na njega stavila robu, kao da se radi o lutki. Stavljala je na njega različite kombinacije i svaku je fotografisala.

    Kada je fotografije podijelila na Facebooku, sve je postalo viralno i više od 22.000 ljudi oduševilo se njenom idejom.

  • – Nema lutke, nema problema. Poenta je u trudu. Ovo je odsad trend kako se prodaje odjeća – napisala je uz urnebesne fotografije koje je objavila.

    Uz svaku fotografiju stavila je i cijenu kombinacije, kako bi kupci znali koliko treba izdvojiti za pojedini odjevni predmet.

  • Njena ideja pokazala se kao pun pogodak te je dobila brojne ponude i upite za svoje proizvode, piše Metro.co.uk. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,