Ponedjeljak, 17. Januara 2022.
Tuzlanski.ba logo

Dostavljač hrane podijelio najgoru stvar koju kupci rade, i to redovno

Preuzmite sliku

 

Da li ste ikada radili u uslužnoj djelatnosti? Ukoliko jeste, velike su šanse da ste vjerovatno imali ljutu mušteriju na udaru zbog nečega što kategorički nije vaša greška, piše The Sun.

Dakle, gledajući izvana, uvijek smo pretpostavljali da je vozačima dostave bilo lakše u smislu da ne moraju puno komunicirati s kupcima.

Ali prema vozaču Uber Eatsa Ovenu Lindstromu, postoji jedna stvar koju kupci rade koja ih izluđuje, prenosi Tuzlanski.ba.

U viralnom videu koji je sakupio preko 4,8 miliona pregleda, Owen je objasnio.

„U aplikacijama za dostavu hrane, kupac ima mogućnost da poveća ili smanji napojnice nakon odlaska“, pojašnjava Owen.

@owenlindstrom1 okay… I want your worst tip baiting stories. winner gets a crisp high five. #100daychallenge #fyp #deliverydriver #uberdriver #doordashdriver ♬ original sound – owenlindstrom

Objašnjavajući kako to funkcionira, Owen je rekao: “Mamljenje napojnicama je kada mušterija ponudi veliku napojnicu da brže dobije hranu, a zatim je na kraju oduzme.”

Ali kako se izvući?

Pa, Uber Eats ima funkciju u kojoj možete dodati još jednu napojnicu ili smanjiti ako niste zadovoljni uslugom – za koju Owen kaže da je često zloupotrebljavaju škrti kupci.

Iako ne postoji način da izbjegnu “mamljenje bakšišima”, Owen je pozvao druge vozače da budu sumnjičavi prema veoma velikodušnim napojnicama.

Nepotrebno je reći da je video šokirao gledaoce i izazvao žestoku debatu.

Predlažući način da to zaobiđemo, jedan je odgovorio: “Možda uopće ne bismo trebali davati napojnicu unaprijed, već nakon usluge, kao u restoranu.“

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,