Petak, 19. Juli 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Dijeta za zaposlene: Jednostavan i zdrav režim ishrane

Ako želite efikasno izgubiti kilograme, a uvijek vam na putu stoji radno vrijeme, imamo idealno rješenje za vas!

Dijeta je koncipirana tako da traje pet dana sedmično, a jelovnik je prilagođen kancelarijskim uslovima. Vikend, kao što je često u poslu slobodan, slobodan je i u dijeti. Ova dva dana možete provesti tako što ćete pojesti omiljeni kolač, ili koju kockicu čokolade više.

Pozitivna strana ove dijete je što vrijeme držanja nije ograničeno. Samim tim vam govori da ne može naškoditi i da vam samo može pomoći.

U nastavku pročitajte jelovnik za pet radnih dana.

Ponedeljak

Doručak: 1 banana i 2 kivija

Ručak: tjestenina sa povrćem: 70grama tjestenine, 50 grama prokelja, 50 grama brokolija, 1 mrkva, 1 crvena paprika.

Večera: 250 grama teleće šnicle sa roštilja i 300 grama na vodi dinstanih šampinjona

Utorak

Doručak: 2 dl soka od mrkve, 2 kriške integralnog crnog hljeba, 20 grama kravljeg sira

Ručak: 50 grama mrkve, 50 grama graška i 100 grama hrenovki

Večera: sjeckano povrće – 1 patlidžan, 1 luk, 1 tikvica, 2 paradajza, kafena kašičica parmezana, isto toliko maslinovog ulja

Srijeda

Doručak: 1 pecivo, kašičica marmelade i čaj bez šećera

Ručak: salata od jabuke i krompira

Večera: tanjir supe, 200 grama fileta oslić, 100 grama kuhane mrkve

Četvrtak

Doručak: čaša soka od jagoda, 200 grama kruške

Ručak: 1 pecivo, 100 grama kiselih krastavčića, 100 grama fileta pilećih prsa

Večera: 100 grama riže, 200 grama cvekle

Petak

Doručak: 250 grama ananasa

Ručak: salata sa jajima i povrćem: 100 grama zelene paprike, 50 grama graška, 50 grama kukuruza, 1 paradajz i 1 kuhano jaje

Večera: riba – 100 grama fileta oslića sa limunovim sokom i biberom, i graška 200 grama

Ovaj režim ishrane prije svega je odličan zbog raznovrsne ishrane. Program obuhvata dovoljno proteina, ugljenih hidrata, vitamina i ostalih supstanci, potrebnih vašem organizmu. Rezultat koji se postiže je dugoročan, a slobodni vikendi su odmor za organizam, a i psihu. Hrana se jednostavno vari i ubrzava rad metabolizma. Gladovanja nema, pa se smatra zdravim načinom da izgubite koji kilogram. (lepotaizdravlje.rs)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,