Utorak, 20. Oktobra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Detaljan plan prehrane kako se riješiti ovisnosti o šećeru u samo 72 sata

Ukoliko volite jesti slatko u malim i ograničenim količinama te se možete se zaustaviti na vrijeme, prije nego pretjerate, rekli bismo kako nemate problema s ovisnosti o šećeru.

Ipak, postoji i oni koji slatko toliko vole da od ranog jutra pa sve do spavanja konzumiraju hranu i pića koja uključuju šećer i bez toga jednostavno ne mogu. Osim što šećer nema nutritivnih vrijednosti, on može loše uticati na naše zube, jetru koja može razviti bolesti, može dovesti do pretilosti, biti uzročnik pojave raka, povećati holesterol te stvoriti probleme s krvožilnim sistemom.

  • Međutim,u kojoj god situaciji bili, donosimo vam kako se u samo tri dana možete riješiti te ovisnosti koja vas možda koči u želji da smanjite unos slatkiša. Već nakon samo 10 sedmica svakodnevne konzumacije velike količine šećera, na predijelu trbuha uočavaju se promjene koje vode pretilosti. Plan prehrane koji vam donosimo ne samo da će vas rješiti želje za slatkim nego ćete se osjećati, ali i izgeldati bolje.

    Dan 1

    Za doručak pojedite tri jaja koja ćete spremiti kao kajganu.

    Između doručka i ručka imajte mali obrok u kojem ćete jesti orašaste plodove.

    Za ručak pripremite kuhanu piletinu sa lisnatom salatom te obrok završite s pola avokada kao desertom.

    Za popodnevni obrok uzmite narezanu papriku koju ćete jesti u kombinaciji sa dvije kašike humusa.

    Posljednji obrok u danu neka budu mlade mahune, fileribe te gljive i brokula spravljeni u woku.

  • Dan 2

    I ovog puta možete jesti tri jaja, samo u kajganu dodajte malo izdinstanog špinata.

    Također, grickajte orašaste plodove kao međuobrok.

    Za ručak se počastite sa salatom od tune.

    Užinu također ponovite od dana prije.

    Večera neka vam bude piletina/teletina pečena na naglo uz pirjane prokulice.

    Možete dodati avokado, gljive i zelenu salatu kao dodatak.

  • Dan 3

    I treći dan za doručak spremite tri jaja, ali ovog puta kao omlet uz dodatak špinata, estragona te kozica.

    Orašasti plodovi su neizostavan obrok između doručka i ručka.

    Za ručak se počastite sa burgerom od grilane puretine sa zelenom salatom, rajčicama i gljivama.

    Kao prilog možete napraviti i čips od kelja. I popodnevnu užinu ponovite od prethodnih dana.

    Za večeru pripremite bakalar sa kineskim kupusom i miješanom zelenom salatom.

    Što se pića tiče, možete uživati u gorkoj crnoj kafi sva tri dana ili kao alternativu možete piti nezaslađeni zeleni čaj ili biljni koje možete konzumirati u neograničenim količinama. Također, ne zaboravite piti dosta vode kroz dan. (miss7.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , ,