Utorak, 23. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Bizarno ili šik: Balenciaga prodaje ribarske čizme, cijena 6.350 KM

Preuzmite sliku

Kao dio zimske kolekcije ovog luksuznog modnog brenda, ove čizme ekstravagantnog dizajna očigledno su mnogo prikladnije za pločnike kosmopolitskih gradskih trotoara, nego za mušičarenje na obližnjoj rijeci…

Nakon brojnih skandala prošle godine, među kojima se svakako izdvajaju raskidanje saradnje sa Kanye West uslijed njegovih antisemitskih izjava, te blago rečeno bizarna reklamna kampanja u kojoj djeca drže torbe u obliku plišanih medvjedića obučenih u BDSM opremu, poznata modna kuća Balenciaga na sve načine pokušava da povrati ugled i pridobije nove poklonike svojim najnovijim hit artiklom – ribarskim čizmama do struka!

Za razliku od klasične maslinastozelene gumene verzije koja se može naći u prodavnici sportske ili opreme za lov i ribolov, ove čizme proizvedene su u Italiji i to od meke teleće kože, imaju špicasti vrh, tanku visoku štiklu i iznose “sitnih” 3.490 dolara (6.350 KM), prenosi Citymagazine.

Kao dio zimske kolekcije ovog luksuznog modnog brenda, ove čizme ekstravagantnog dizajna očigledno su mnogo prikladnije za pločnike kosmopolitskih gradskih trotoara, nego za mušičarenje na obližnjoj rijeci…

“Nije baš nešto što biste obuli za nedjeljnu posjetu Tesku”, našalio se jedan kupac za Jam Press, aludirajući na poznati britanski lanac supermarketa. “Ali siguran sam da će neki ljudi pasti za njih.”

Sa druge strane, Balenciaga ih opisuje ovako:

“Ribarske čizme dužine 110 mm, preko koljena, od mat crne teleće kože, nalaze se u nekoliko kombinacija Balenciagine kolekcije za zimu 22“.

Ova čuvena modna kuća, koju je osnovao Cristóbal Balenciaga u San Sebastijanu, u Španiji, 1919. godine i koja se preselila u Pariz tokom Španskog građanskog rata, dugo je bila omiljena evropskoj eliti i poznatim ličnostima sa A liste.

Ipak, trenutni kreativni direktor brenda Demna Gvasalia poznat je po svojim šokantnim i papreno skupim kreacijama, što je brend i dovelo do trenutno vrlo nezavidne situacije – kako u pogledu reputacije, tako i u pogledu finansija, budući da su mnogi odlučili da prestanu da kupuju njihove komade, te raskidanju saradnju sa njima.

Kako se vama čini ovaj najnoviji poduhvat poznate modne kuće i da li biste mogli sebe da zamislite u ovako fashion ribarskim čizmama?

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , , ,