Može biti pravi podvig ovih dana doći na pregled kod doktora, a od pandemije koronavirusa to je postalo samo još veća borba, piše The Mirror.
Uz virtuelne termine i telefonske konsultacije, a kamoli zaostatak ljudi kojima je potrebna medicinska pomoć, postoji mnogo obruča za preskakanje i može se dugo čekati, prenosi Tuzlanski.ba.
Bivši bolnički recepcioner nedavno je otkrio kako je zaista raditi u ovoj ulozi i podijelio neke od najvećih grešaka koje pacijenti mogu napraviti.
U razgovoru za Fabulous, Richard Kellow, koji sada radi kao hipnoterapeut u Kellow Hypnotherapy, rekao je kako recepcionar radi mnogo više od samo javljanja na telefone. Pojašnjava da je bilo poziva non-stop od trenutka kada ujutro uključe telefone. Osim zakazivanja termina, kucaju uputnice od doktora i rade dokumentaciju.
„Također bismo se povezali s kuririma koji su prikupljali uzete uzorke krvi i urina, a zatim bismo obrađivali recepte i čekaonicu održavali urednom. a ujedno bi morali da se pozabavimo pacijentima koji zahtevaju da se obrate ljekaru brže i pod pretpostavkom da ih recepcioner tjera da čekaju samo iz zabave. Ponekad su ljudi smatrali da jednostavno ne želimo da odu kod doktora – kao da je naš izbor kada će dobiti medicinsku pomoć ili smo ih možda samo tjerali da čekaju da se zabave“, prisjetio se Richard.
“U stvarnosti bi nam život bio mnogo lakši kada bismo sve mogli da pustimo što brže”, kaže on.
Dalje je rekao kako je postupanje s grubim pacijentima najteži dio posla, jer kada su ljudi pod stresom često odbijaju slušati logiku ili razum.
Kao takvi ljudi su često činili neke velike propuste prema recepcionarima – uključujući lične komentare o svom imidžu, zakazivali termine, a zatim se ne pojavljivali i zahtijevali da odu kod doktora.
Ovo su najveće greške koje pacijent može napraviti prema Richardu, kao i pod pretpostavkom da je recepcioner nepristojan kada zapravo samo radi svoj posao.
“Zapamtite da su oni tu da vam pomognu, a ne da vas ometaju”, dodao je.