Utorak, 19. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Bali angažira 4.400 “influensera” u promociji nove ere turizma

Preuzmite sliku

Indonezijski otok Bali angažirat će 4.400 influensera kako bi oživio turizam pogođen pandemijom koronavirusa.

Influenseri će uživati u besplatnim putovanjima po Baliju od oktobra do novembra i svoja će iskustva objavljivati na društvenim mrežama u okviru kampanje “Volimo Bali”, prema priopćenju otočkog odjela za turizam.

  • “Covid-19 nanio je težak udarac ekonomiji Balija, društvenom i zdravstvenom sektoru, uključujući turizmu”, navodi ured dodajući da je oko 75.000 turističkih radnika ostalo bez posla.

    Cilj je kampanje promocija “nove ere turizma” u kojoj posjetitelji moraju poštovati zdravstvene preporuke o nošenju maski, socijalnom distanciranju i redovnom pranju ruku, navodi se u priopćenju.

    Bali se krajem jula otvorio turistima iz ostalih dijelova Indonezije, a plan otvaranja za strance 11. sepetembra propao je zbog porasta broja slučajeva zaraze koronavirusom. (Hina)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , ,