Ponedjeljak, 23. Novembra 2020.
Tuzlanski.ba logo
azijska dijeta
Preuzmite sliku

Azijska dijeta: Bez gladovanja istopite kile i celulit

Kod azijske dijete nije važno koliko jedete već što jedete na dnevnoj, sedmičnoj i mjesečnoj bazi. Ova dijeta je vrlo zdrava, a budete li disciplinovani možete očekivati nevjerovatne rezultate.

azijska dijetaSvakodnevna prehrana

Riža je glavna žitarica i nalazi se na svakodnevnom meniju. Ali ako je  želite ipak ponekad zamijeniti nekim drugim prilogom, neka to budu integralni rezanci, kukuruz ili integralni hljeb (što manje)

Na svakodnevnom se meniju nalazi raznovrsno povrće i to u velikim količinama. Naglasak stavljamo na mrkvu, zelje, salatu, radić, špinat, kelj, blitva, luk i bijeli luk. Jedite prije svega svježe kao salatu s octom i uljem, ali i kuhano.

O voću ne trebamo posebno govoriti jer svi jako dobro znamo njegovu važnost. Jedite raznovrsno voće kada god vam padne na pamet.

Soja i orašasti plodovi vrlo su zdravi i korisni pa ih takođe možete konzumirati na dnevnoj bazi. Isto vrijedi i za ribu i mliječne proizvode od kojih izdvajamo svježi sir, jogurt i probiotike.

Jednom sedmično

Prehrana na sedmičnoj bazi veže se uz slatkiše. Zaželite li se slatkog, radije pojedite voća ili svježi sir s medom i orasima. Preporuka je i tamna čokolada s 75 posto kakaa. Isto vrijedi i za meso peradi i jaja. Napravite ukusan ručak od piletine ili puretine u kombinaciji s povrćem i rižom.

Jednom mjesečno

Crveno meso se vrlo rijetko konzumira u azijskoj prehrani. Teletinu, junetinu, a posebno svinjetinu trebali bi jesti što rjeđe. Ovakav način prehrane se pokazao kao pun pogodak jer nema gladovanja, a prehrana je vrlo raznovrsna i zdrava.

Azijska dijeta ograničava masnoće, a gotovo u potpunosti eliminiše štetne zasićene masti koje su, uz šećer, glavni uzročnik nakupljanja kilograma i celulita.

Tuzlanski.ba / Zadovoljna.hr

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: