Petak, 6. Decembar 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Ako ste je izbjegavali, sada ćete je obožavati: Vježba koja aktivira 86 posto mišića

Jedan pogled na vašu teretanu može vam otkriti koje vježbe ljudi vole, a koje redovno izbjegavaju. Ali, čini se da bi vam sprava koja redovno skuplja prašinu i koju i sami zaobilazite mogla postati omiljena.

Zahvaljujući studiji engleskog Instituta za sport, istraživači su otkrili da sprava za veslanje aktivira 86 posto mišića u vašem tijelu, a ne samo vaše noge, kao što mnogi vjeruju. Osim toga, 30 minuta veslanja dnevno jednako je učinkovito za održavanje zdravlja kao i 60 minuta vožnje biciklom. Sve to znači da pravilnim vježbanjem na toj spravi možete povećati mišićnu masu i snagu, ali ćete postati i izdržljiviji, brži i pokretljiviji, prenosi index.hr.

Spravu za veslanje možete koristiti za zagrijavanje, kao cjelovitu vježbu, ali i kao završetak treninga. Naravno, ovisno o vašim željama i očekivanjima.

Već za pet minuta na ovom stroju dovoljno ćete se zagrijati za ostatak treninga, a ako želite cjeloviti trening, na veslačkom ergometru provedite nešto više vremena. No nikako duže od 30 minuta u komadu. Naime, pojedina istraživanja su pokazala da dolazi do povećanog rizika od povrede leđa ako se na spravi za veslanje vesla duže od 30 minuta u komadu.

Ipak, najvažnije je da ste sigurni da je koristite na ispravan način, kako biste izbjegli potencijalne povrede.  (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,