Srijeda, 28. Septembra 2022.
Tuzlanski.ba logo

6 zabavnih aktivnosti koje sagorijevaju najviše kalorija

Preuzmite sliku

Kako vrijeme postaje sve toplije tako se teretane i dvorane za vježbanje sve više prazne te ljudi izlaze van i vježbaju na otvorenom. Zbog toga smo pronašli šest najunčikovitijih vanjskih aktivnosti koje sagorijevaju najviše masnog tkiva i kalorija te maksimalno ubrzavaju metabolizam

  • rolanje
  • 1. Rolanje – sagorijeva 425 kalorija u 30 minuta

    Rolanje je broj jedan u sagorijevanju masnog tkiva i kalorija. Njegova maksimalna učinkovitost dolazi iz naizmjeničnih pokreta bedara i mišića stražnjice na jednu pa drugu stranu. Veliki plus rolanja je i taj što se postiže veliki učinak bez da se stvara veliki pritisak na koljena i druge zglobove. Rolajte se snažnim, jednoličnim ritmom.
    Za još bolji učinak: Jednu minutu snažnog rolanja zamijenite minutom rolanja u umjerenom ritmu.

    2. Trčanje – sagorijeva 374 kalorija u 30 minuta

    Ljudi koji puno trče vitki su i mišićavi, a za to postoji i razlog: najveći mišići koji se koriste kod trčanja – noge, stražnjica te leđni i trbušni mišići – su mišići koji sagorijevaju najviše masnoća i kalorija u tijelu. Za maksimalnu učinkovitost trčite tako da ruke držite blizu tijela, nemojte se naginjati prema naprijed te držite stopala što bliže tlu. Za smanjivanje udaraca kad spuštate stopala dodirnite tlo sredinom stopala i onda prstima.

    Za još bolji učinak: Naizmjenično trčite u brzim i sporim intervalima ili trčite po uzbrdici.

    3. Preskakanje užeta – sagorijeva 340 kalorija u 30 minuta

    Kako biste izvukli maksimum iz svakog preskoka koristite uže s ručkama koje vam sežu do ispod pazuha kad stojite na sredini užeta. Skačite s nogama malo razmaknutima, tijelo držite uspravno te skačite tako da noge ostanu što bliže podu. Ovu vježbu možete raditi i bez užeta, a učinak će biti isti.

    Za još bolji učinak: Često mijenjajte brzinu (polako i brzo) te stil preskakanja (preskakanje s obje i s jednom nogom) ili preskačite uže dok trčite.

    4. Hulahop – sagorijeva 300 kalorija u 30 minuta

    Glumica Marisa Tomei i Beyonce vrte hulahop za savršenu formu i uzak struk. Počnite tako da jednu nogu stavite ispred druge te prebacujte težinu nazad naprijed u isto vrijeme radeći krugove tijelom. Ne brinite se ako niste odmah majstorica u vrćenju hulahopa jer ćete i kao početnica sagorjeti puno kalorija, a vještina će vam sa svakim okretom biti bolja.

    5. Tenis – sagorijeva 272 kalorije u 30 minuta

  • tenis
  • Za tenis vam ne treba partner niti tenisko igralište. Sve što vam treba je ravan zid ili garažna vrata o koje možete lupati lopticu. Naizmjence koristite forehand i backhand kako biste vidjeli koliko ih možete napraviti za redom prije nego promašite lopticu. Čak i da samo vježbate servis organizam će sagorijevati masnoće i kalorije jer ćete morati trčati i saginjati se da uzmete lopticu koju ste promašili.

    Za još bolji učinak: Probajte udariti lopticu 50 do 100 puta uzastopce. Zadajte si taj cilj i on će vas potaknuti da se više trudite kako biste ga postigli.

    6. Energično hodanje – sagorijeva 170 kalorija u 30 minuta

    Hodati morate toliko brzo da vam je teško razgovarati u isto vrijeme. Kako biste izvukli maksimum iz najvećih mišića koji sagorijevaju kalorije (noge, stražnjica te trbušni i leđni mišići) hodajte kratkim, brzim koracima, držite se uspravno te radite s rukama naprijed – nazad.

    Za još bolji učinak: Dvije minute energičnog hodanja zamijenite s jednom minutom najbržeg hodanja u vašoj mogućnosi. (zadovoljna.hr)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

       
    Ključne riječi: , , ,