Srijeda, 23. Juna 2021.
Tuzlanski.ba logo

3 tajne za savršenu probavu i fit tijelo

Preuzmite sliku

Hrana bogata prehrambenim vlaknima ubrzava probavu, rješava probleme sa stolicom te potiče sagorijevanje masnih naslaga. Ove namirnice bogate su tim nutrijentima…

Šljive

Da, šljive su izvrsni izvori prehrambenih vlakana koje će stabilizirati probavu. Ali, to je samo početak njihovih zdravstvenih ‘supermoći’. Sadrže i neke antioksidanse koji se nameću kao važni saveznici u borbi s dijabetesom, pretilosti te prevenciji srčane bolesti.

Jedite svježe plodove kao međuobrok, ili ih dodajte zobenoj kaši, jogurtu i smootiejima. Priuštite si i komad kolača od šljive po bakinom receptu, piše Zadovoljna.hr.

Kupus

Kupus je, poput karfiola, kelja i prokulica, povrće iz porodice krstašica te jedna od najzdravijih namirnica koje možete staviti na svoj tanjir. Prepun je fitonutrijentima, a posebno prehrambenim vlaknima koji ‘liječe’ zatvor, snižavaju holesterol, te potiču rad metabolizma. Najbolje ga je naribati na tanke trake i jesti sirove u ljetnim salatama.

Grah

Ne odričite se graha niti u ljetnim mjesecima! Dodajte ga omiljenim čorbama, salatama i drugim jelima. Ovaj izvor biljnih bjelančevina i prehrambenih vlakana čini čudo za probavu i tijelo. Grah učinkovito zasićuje, a bogat je željezom i magnezijem koji opuštaju mišiće nakon vježbanja ili plivanja na odmoru. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,