Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

ŽUTI KARTON: Zbog spajanja dvije autobuske linije u jednu dolazi do gužve u autobusima

djevojcica-zuti1
Preuzmite sliku

Popularno

„Pored svih situacija koje su navedene, kad već uspijete ući u autobus, onda se pojedini vozači prema vama ophode kao prema „krompiru”

djevojcica-zuti1„S obzirom na to koliko se novca da za mjesečnu kartu, trebali bi malo više voditi računa o putnicima, o vremenskom razmaku između dolaska i odlaska autobusa sa stanice, kao i o gužvama koje su neizbježne” kazao je Admir Altumbabić, jedan od svakodnevnih korisnika usluga „dd GiPS” Tuzlanskog kantona. On svakodnevno putuje autobusom od kuće do fakulteta i kako kaže svaki dan ista slika, svaki dan gužva. Pored toga što se susreće sa gužvom pitanje je da li će autobus uopšte stići na vrijeme.

U zadnje vrijeme moglo se tolerisati kašnjenje autobusa zbog gužve u saobraćaju koju je uzrokovala zatvorena sjeverna saobraćajnica, ali i nakon otvaranja saobraćajnice problem je isti. Na stanici svakodnevno možete vidjeti veliki broj građana koji stoje čak i više od 30 minuta čekajući bilo koji autobus za koji su platili kartu, ili će je platiti, da ne bi hodali pješke.

Nakon što dočekaju autobus iza vrata, koja se otvore, čeka ih velika gužva. Gužvu ne možete izbjeći, osim, ako se ne vozite kasno navečer. Uzroci gužvi su često spajanje gradske i prigradske linije u jednu, tako da imate 31/4 ili 17/2.

Belma Šljivić je također jedna od korisnika usluga „GiPS TK”. U razgovoru sa njom smo zaključili da ni ona nije zadovoljna uslugama koje pruža ovo preduzeće. „Autobusi su u jako lošoj situaciji i vjerujem da je to jedan od glavnih razloga što non stop kasne. Gradskih autobusa u udarnim terminima ima najmanje i onda se dešava da u autobus u koji može stati pedesetak osoba uđe i duplo više putnika samo da bi uspjeli doći do svoje odrednice”, kazala je Belma.

„Pored svih situacija koje su navedene, kad već uspijete ući u autobus, onda se pojedini vozači prema vama ophode kao prema „krompiru”. Uopšte nemaju osjećaja da se iza njihovih leđa nalaze ljudi”, dodala je Belma.

U potrazi za osobama koje imaju barem jednu pozitivnu riječ o uslugama preduzeća „GiPS TK”, nismo uspjeli jer svako od njih navede već pomenute situacije.

Nadamo se da će nadležni u ovom preduzeću početi opravdavati novac koji svaki mjesec uzimaju za mjesečne karte i da se ovo neće ponavljati.

E.H. – Tuzlanski.ba

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: