Petak, 29. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Reportaža: Pogledajte kako je izgledao put Tuzlaka u Atinu (FOTO/VIDEO)

atina-bih
Preuzmite sliku

Popularno

Jedan grad, jedna ljubav, jedna reprezentacija….

atina-bih

Četvrtak 11. oktobar bio je dan koji je s velikim nestrpljenjem čekalo oko 50 Tuzlaka, koji su se odlučili na izazov zvani “Atina”. Zvanično okupljanje i polazak bio je predviđen za 10:30h, a mnogi su i mnogo prije stigli na mjesto polaska kako bi već počeli sa navijačkim zagrijavanjem.

Svjesni činjenice da nas čekaju duga 1304 km, naoružali smo se logistikom s kojom se mogla organizovati jedna solidna svadba.

Dobre atmosfere nije nedostajalo, humor i konstantno zezanje put su činili kraćim i lakšim, posebno je bilo interesantno i zanimljivo prisustvo našeg sugrađanina, gospodina Ize (koga ćete upoznati u video reportaži).

Brzo smo stigli do graničnbog prelaza “Rača” na ulazu u Srbiju smo sačekali druga dva autobusa iz Zenice i Sarajeva kako bi svi skupa pod policijskom pratnjom koja je bila neophodna putovali do Makedonije. Nakon 7-8 sati vožnje uz par kratkih pauza stižemo do Makedonije, kroz koju putujemo bez pratnje do granice sa Grčkom.

U međuvremenu dobijamo informaciju da nas na Grčkoj granici očekuju i da ćemo imati detaljan pretres. Međutim, prijatno smo se iznenadili kada smo bez ikakvih problema ušli u zemlju, kroz koju smo sve do krajnjeg odredišta imali stalnu policijsku pratnju.

Iako pomalo umorni od silnih kilometara, atmosfera u autobusu je bila identična onoj s početka putovanja.

Oko 11:00 sati stižemo u Atinu tačnije pred hotel “Cristal City” gdje ćemo biti i smješteni, bila je to prilika za tuširanje i malo odmora.

tz-ekipaUtakmica između Grčke i BiH bila je zakazana u 20:45 sati po lokanom vremenu. U međuvremenu stiže nalog od Grčke policije da se moramo organizovano autobusima prebaciti do stadiona Olympiacosa “Karaiskakis” koji se nalazi u drugom dijelu grada udaljen 10-tak kilometara od hotela u kojem smo odsjeli.

Nestrpljivi, spremni, raspoloženi, raspjevani, krenuli smo prema stadionu, vožnja do stadiona trajala je nekih 15-tak minuta, pri izlasku iz autobusa shvatili smo koliko je Grčka policija ozbiljno shvatila naš dolazak. Na parkingu ispred stadiona sastajemo se s “BH FANATICOSIMA” i ostalim navijačima BiH koji su doputovali iz raznih dijelova svijeta.

Svi smo se složili da stadion “Karaiskakis” izgleda fascinantno, nestrpljivo smo čekali da uđemo na tribinu i zagrmimo iz sve snage našim “Zmajevima”. Nakon detaljnog pretresa i to se dogodilo, nešto više od sat vremena prije početka utakmice ušli smo na tribinu i sav umor je odjednom nestao, dobili smo neku dodatnu snagu, energiju, motiv i iz sve snage počeli smo pjevati i navijati.

Ubrzo se ispunio i cijeli stadion, a nama je bilo samo jedno važno, a to je da što bolje navijamo i da sa stadiona izađemo sretni i uzdignute glave što se na kraju i dogodilo. Bod je tu, misija zvana “Atina” uspješna…

Nakon poslijednjeg sudijskog zvižduka, morali smo ostati na stadionu nešto više od sat vremena kako bi se stvorili neophodni uslovi za što bezbjedniji povratak u hotele. Grčka policija je vrhunski odradila svoj dio posla, moram istaći da tokom našeg boravka u Atini nije došlo ni do najmanjeg incidenta, osim što smo uspjeli isprovocirati “navijače” Grčke uzvicima “Türkyie” odnosno “Macedonia” a posebno ih je “upalio” natpis koji su specijalno pripremili “BH FANATICOSI” na kojem je pisalo “Greece + Serbia = Gay Brothers

Vožnja do hotela “Cristal City” prošla je bez ikakvih problema, slavlje se nastavlja u hotelu uz pjesmu i harmoniku.

S obzirom da nam se nije išlo na spavanje odlučili smo da u manjim grupama (kako nebi privlačili pažnju) malo upoznamo “Atinske kvartove”. Nije bilo potrebno mnogo vremena da svi skupa konstatujemo činjenicu da je Atina vrlo neuredan i prljav grad pun kriminala, prostitucije, imigranata i narkomana (što nam je kasnije i lokalni vodić iz Atine potvrdio).

481033 541109299238976 1404564759 n

U međuvremenu smo saznali da su naši reprezentatici odsjeli u hotelu “Metropolitan” pa je nas nekolicina odlučila da krene put hotela kako bi “Zmajevima” čestitali na dobroj igri i osvojenom bodu. Nakon cjenkanja s taksistima krećemo prema hotelu “Metropolitan” gdje nas je dočekao kapiten reprezentacije Emir Spahić. Najzaslužniji za posetu našem kapitenu bio je njegov prijatelj Safet Salimović. Vidno raspoložen i pomalo razočaran zato što nismo pobjedili Spaha nam se zahvalio na podršci i kako je rekao fantastičnom navijanju, jer nadglasati Grke na njihovom terenu nije nimalo lako. Pozdravili smo se sa Spahom i zaputili se nazad u hotel, da makar malo odspavamo.

Subota oko 11:00 sati odjavljujemo se iz hotela i krećemo u obilazak Atine, s ovim gradom nas je upoznala Nataša iz Novog Sada koja je rekla da dugo nije upoznala “veseliju” ekipu.

{igallery id=”8259” cid=”137” pid=”1” type=”classic” children=”1” showmenu=”1” tags=”” limit=”40”}

Nakon obilaska “Akropola” spuštamo se u strogi centar gdje su oni kojima je ostao poneki euro imali priliku za shoping. Na naše veliko zadovoljstvo sreli smo roditelje našeg dijamanta Edina Džeke i bez imalo oklijavanja u centru Grčke prijestolnice zapjevali smo (Oooooooo Edin Džekoooo, ooooooooo Edin Džekooo) kako bi gospodinu Šefiku i Gospođi Belmi dali do znanja da s mo ih prepoznali. Uslijedila je zajedniča fotografija sa ocem Edina Džeke za uzspomenu i sjećanje na posjetu Atini.

Napkon došlo je vrijeme da krenemo put naše jedne nam jedine BiH, sama pomisao da nas čekaju ponovo 1304 km, nije bila baš ugodna. Zahvaljujući dobroj atmosferi u autobusu i ove silne kilometere bilo je puno lakše podnijeti. Na povratku nismo pravili duže pauze kako bi stigli na utakmicu u Lukavac između Radničkog i Slobode.

U foto i video prilogu ovog članka prenjet ćemo vam i ostatak atmosfere sa putovanja Tuzla – Atina – Tuzla. Na kraju jedno veliko HVALA vozačima putničke agencije BISS Tours iz Zenice i naravno agenciji Sol Azur & Buena Vista na besprijekorno organizovanom putovanju i velikoj dozi razumjevanja.

Tuzlanski.ba

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje