Srijeda, 20. Oktobra 2021.
Tuzlanski.ba logo

Upozorenje Sberbanke za korisnike u Bosni i Hercegovini

Preuzmite sliku

Sberbanka Banja Luka poziva klijente i korisnike da ne otkrivaju lične podatke, te da ih u slučaju prijema poruke sumnjivog sadržaja od pošiljaoca koji se predstavlja kao ova banka obavijeste na mail /info@sberbankbl.ba/ ili na besplatan telefon 0800-59-999.

Iz ove banke naglašavaju da se dostavljanjem ličnih podataka klijenti i korisnici izlažu krađi identiteta i zloupotrebi od kriminalnih lica i grupa.

“Od svojih klijenata i korisnika nikada nismo i nećemo tražiti pristupne podatke, podatke o računima, kartičnim podacima, niti bilo kakve lične podatke putem elektronske pošte, telefonom, SMS-om i sličnim kanalima”, navode iz Sberbanke Banja Luka.

U saopštenju se ističe da je zaštita i bezbjednost podataka klijenata i korisnika jedno od glavnih načela misije i vizije Sberbanke.

“Konstantnim i kontinuiranim naporima, bezbjednost i zaštitu podataka klijenata i korisnika podigli smo na nivo strateške funkcije, te shodno tome uočili da se u posljednje vrijeme na nivou regiona često pojavljuju lažne poruke, sa ciljem krađe ličnih podataka, koji bi nakon prikupljanja bili zloupotrijebljeni”, ističe se u saopštenju.

Iz Sberbanke Banja Luka pojašnjavaju da je riječ o različitim formama – elektronska pošta, SMS poruke, objave na društvenim mrežama i slično.

“Putem ovih lažnih poruka obećavaju se pogodnosti ili navodne pobjede u nagradnim igrama, a sve sa ciljem da primalac postupi nesmotreno i dostavi svoje lične podatke”, navodi se u saopštenju ove banke.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje