Petak, 19. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Potrošači moraju biti glasniji u borbi za svoja prava!

Preuzmite sliku

Potrošači moraju biti glasniji i boriti se za svoja prava, poručio je zamjenik predsjedavajućeg Vijeća ministara i ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH Mirko Šarović.

On je nakon sjednice Vijeća za zaštitu potrošača BiH u povodu Svjetskog dana prava potrošača,15. marta,  kazao da je nezadovoljan borbom ove grupe u bh. društvu.

“Ova godina treba da bude upamćena po tome da smo pokrenuli neke aktivnosti, te aktivnosti treba da krenu od udruženja potrošača i resornog ministarstva” rekao je Šarović, prenosi Fena.

Podsjetio je da je prije nekoliko godina donesen Zakon o potrošačima i uspostavljena institucija Ombudsmen za zaštitu potrošača u BiH, ali da implementacija zakona i status potrošača nisu na zavidnom nivou.

Predsjedavajući Vijeća za zaštitu potrošača BiH Dragan Milović je istakao da je sjednica održana radi unapređivanja prava najveće grupe u društvu, u čemu mogu doprinijeti Ministarstvo, ali i sve institucije koje su nadležne za zaštitu potrošača.

Naglasio je da potrošači moraju imati pravo na siguran proizvod, na informiranje te na odabir proizvoda i usluga.

Pomoćnica ombudsmena za zaštitu potrošača BiH Ljubica Čolović je navela da je poštivanje prava potrošača u BiH nezadovoljavajuće i da se krše u svim segmentima.

“U prilog tome govore brojne žalbe. Najveći broj se odnosi na sektor trgovine i na finansijske usluge”, kazala je Čolović.

Pozvala je potrošače da svaki put kada smatraju da je njihovo pravo oduzeto reagiraju i da se obrate nadležnim institucijama.

Tradicionalno, u povodu Svjetskog dana prava potrošača Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH organizira svečanu sjednicu  Vijeća za zaštitu potrošača BiH. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,