Danas je počela rekonstrukcija magistralnog puta Tuzla – Doboj.
Rekonstrukcija magistralnog puta M4 od Tuzle prema Doboju postavljena je kao prioritet na sastanku od prije 14 dana koji je okupio predstavnike Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona, četiri lokalne zajednice oslonjene na tu saobraćajnicu, Udruženja poslodavaca Gračanica i Direkcije cesta TK.
“Želim da iskažem poštovanje prema privrednicima u Gračanici koji su svijetla točka u TK i Vlada mora biti u službi tih ljudi”, kazao je tom prilikom ministar Denis Bećirović naglasivši da veliki broj privatnih preduzeća ima probleme zbog loše infrastrukture.
“Imamo jedan regionalni centar i imamo privredni centar koji imaju slabu komunikaciju i želja i volja Ministarstva i Vlade Tuzlanskog kantona da se to pitanje konačno riješi. Mi 30 godina nemamo ulaganja po tim pitanjima. Učestvujemo sa velikim iznosima u kreiranju budžeta na višim nivoima a povrata nemamo”, rekao je ministar Bećirović.
Predstavnici gradova Tuzla i Gračanica, općina Doboj Istok i Lukavac govorili su tom prilikom o stanju saobraćajne komunikacije na relaciji Tuzla – Doboj zbog koje godinama trpi i privreda i stanovništvo tog kraja.
“Svi smo ovdje svjesni da se putna komunikacija na magistralnom putu M4, koja prolazi kroz Doboj Istok, Gračanicu, Lukavac i Tuzlu i ide dalje prema Zvorniku, ne nalazi pod ingerencijom kantonalnog Ministarstva niti Kantonalne direkcije za ceste. Međutim sigurno je da je upravo ta komunikacija najvažnija za funkcionisanje privrede i života na našem kantonu”, kazao je Mirsad Helić iz Udruženja poslodavaca Gračanice.
Prema riječima gradonačelnika Gračanice Nusreta Helića, trenutno je aktuelna priča o brzoj cesti.
“Da nam je, u ovom momentu, da završimo tu saobraćajnicu da omogućimo, prije svega, privrednicima brzi protok, a ko god je izašao tamo vidio je da je zaista loše stanje. Nadam se da će konačno shvatiti da treba da se izvrši rekonstrukcija i na taj način prije svega ubrza protok privrede i roba”, kazao je.
Proširenje putnog pojasa postojeće magistralne ceste je kratkoročno rješenje problema, rečeno je ovom prilikom, uz zaključak da je potrebno tražiti dodatni izvor finansiranja.