Srijeda, 24. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Kako je radila Kantonalna inspekcija za prvih šest mjeseci ove godine?

Preuzmite sliku

Vlada je danas prihvatila Izvještaj o radu Kantonalne uprave za inspekcijske poslove za period 01.01. – 30.06.2017.godine. U izvještajnom periodu, Kantonalna uprava za inspekcijske poslove je izvršila i u elektronskoj formi obradila 8.123 kontrole, zatim 4.100 predmeta zavedenih u Djelovodniku predmeta i akata, što ukupno iznosi 12.224 predmeta.

Obzirom da je godišnjim Programom rada za Kantonalnu upravu za inspekcijske poslove TK planirano da se u izvještajnom periodu izvrši 8.028 kontrola, može se konstatovati, da je Program, i pored brojnih ograničenja, realizovan u cijelosti, odnosno da je u izvještajnom periodu izvršeno 95 kontrola više nego je planirano, ili prikazano u relativnom odnosu, plan je prebačen za 1,2%. Od ukupnog broja izvršenih pregleda po službenoj dužnosti, inspektori Kantonalne uprave za inspekcijske poslove su izvršili 4.200 redovnih pregleda, 589 pregleda po predstavkama, 1.568 kontrolnih pregleda i 1.766 pregleda po zahtjevima stranaka. Od ukupnog broja 4.200 redovnih pregleda, koje su izvršili inspektori ove uprave, 1.421 pregleda se odnosi na fizička lica, a 2.779 pregleda ili procentualno 66,2% kontrola se odnosi na pravna lica, što samo po sebi govori da su inspektori ove Uprave u ovom izvještajnom periodu uglavnom radili složenije i kompleksnije predmete. Ono što treba naglasiti kao izuzetno pozitivnu činjenicu, jeste to da su Vlada i Skupština TK u potpunosti podržale rad i reforme koje je provela ova Uprava, a ta potpora je prisutna i tokom 2017. godine, tako da su se stvorile pretpostavke da se svi planirani zadaci za 2017. godinu realizuju u cijelosti, u većini upravnih oblasti koje nadzire Kantonalna uprava za inspekcijske poslove TK.

Ove namjere Vlade TK su i potvrđene time što je jedna od aktivnosti u Akcionom planu Tuzlanskog kantona za realizaciju reformske agende za BiH, upravo ”Kadrovsko i materijalno – tehničko jačanje Kantonalne uprave za inspekcijske poslove”, što je rezultiralo odobravanjem finansijskih sredstava za nabavku dijela opreme za potrebe Uprave, a što je doprinijelo da informacioni sistem zadrži vrijeme rada u ispravnom stanju od 99,99%. Osim toga davanje saglasnosti za prijem sedam novih uposlenika u Upravu, u mnogome će doprinijeti unapređenju rada i postizanju još boljih rezultata rada Uprave, navodi se u danas prihvaćenom Izvještaju. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje