Regulatorna agencija za komunikacije (RAK) podsjeća sve pružaoce audiovizuelnih medijskih usluga i medijskih usluga radija na obavezu poštovanja izborne šutnje neposredno pred izbore koji će se održati u nedjelju, 2. oktobra, u Bosni i Hercegovini, javlja Anadolu Agency (AA).
U poglavlju 16. Mediji u izbornoj kampanji, Izbornog zakona BiH, član 16.11 se kaže:
“U toku 24 sata prije otvaranja biračkih mjesta na teritoriji BiH neće biti nikakvog medijskog izvještavanja o bilo kakvoj aktivnosti koja se odnosi na političku i izbornu kampanju. Period izborne šutnje traje do zatvaranja biračkih mjesta”.
Potpuna zabrana medijskog praćenja bilo kakvih izbornih aktivnosti će stupiti na snagu u subotu, 1. oktobra, u sedam sati, a trajat će do zatvaranja biračkih mjesta do nedjelje, 2. oktobra, do 19 sati.
Agencija takođe podsjeća na član 16.10 Izbornog zakona BiH u kojem se navodi:
“U periodu od 48 sati prije otvaranja biračkih mjesta, pa do zatvaranja biračkih mjesta neće se objavljivati rezultati istraživanja javnog mnijenja u vezi sa glasanjem i izborima”.
Zabrana objavljivanja rezultata istraživanja javnog mnijenja stupa na snagu u petak, 30. septembra, u sedam sati, a traje do zatvaranja biračkih mjesta.