Srijeda, 24. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Enver Bijedić: Tunel Karaula nije urađen po projektu, životi vozača u opasnosti?!

Preuzmite sliku

Povodom otvaranja tunela Karaula na dionici Kladanj – Podpaklenik na magistralnoj cesti M-18, danas se javnosti obratio doskorašnji Federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić (SDP) ustvrdivši kako su Tuzla i Sarajevo bili spojeni najlošijom magistralnom cestom u zemlji na kojoj se nije radilo 51 godinu.

Sve što se dešavalo na toj cesti, pogotovo zimi, bio je saobraćajni horor,a teška motorna vozila su znala izazvati zastoje i po nekoliko sati.

No, Enver Bijedić (SDP) istako je kako je ipak aktulena federalna vlast (SDA-SBB-HDZ) nije ispoštovala projektovanu dionicu, izostavivši dva mosta i pristupne ceste, čime smo dobili neprirodno veliki nagib sa sadašnje magistralne ceste iz pravca Olova zbog očite nesposobnosti aktulnog resornog ministarstva da „završi“ započeti projekat SDP-ove vlade.

Licemjerno je da se aktuelna vlast nekoliko dana pred lokalne izbore, želi pohvaliti „našim“, projektom SDP-ove vlasti, a koja je uradila za tri godine više kilometara autoputa nego SDA-ova vlada za 20 godina“, rekao je Bijedić. Indikativno je i to da Enver Bijedić čak nije dobio ni poziv za otvaranje tunela „Karaula“, iako je idejni tvorac kompletnog projekta.

Katekorizacija cesta i tuzlanski aerodrom

SDP-ova vlada i ministarstvo na čijem čelu je bio upravo Bijedić učinili velike napore da se nakon 42 godine uradi kategorizacija cesta, a koja je imala za cilj da regionalne ceste postanu magistralne.

Planirali smo da cesta koja spaja Međaš sa Živinicama, odnosno konekcija sa aerodromom Tuzla bude magistralna cesta, tako da svi putnici koji lete sa Međunarodnog aerodroma Tuzla imaju mogućnosti da se brže i lakše transportuju do svojih odredišta”, no to nesposobna aktulena vlast koju čine SDA SBB i HDZ, nikada nije realizovala tim pokazavši svoj očiti nemar prema projektima koji su od interesa za građane, za sve nas, ističe Bijedić.

Također treba istaći da tuzlanski aerodrom sada radi punim kapacitetom, to je cca 300.000 na godinu, upravo zahvaljujući, bivšoj vladi SDP-a koja je 2013. godine stvorila idealne uslove i dovela nisko budžetnu kompaniju WizzAir od kada je krenula reneseansa tuzlanske zračne luke, a koja do 2013. nije uopšte imala putnika, zaključio je Enver Bijedić.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,