Utorak, 23. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Aktivno osam gradilišta na Koridoru 5C: Do kraja 2022. predviđeno još 18 km autoceste

Preuzmite sliku

Prema izvještajima njihovih inžinjera, na svim gradilištima je primjetna pojačana aktivnost svih učesnika u građenju, jer su ugovoreni rokovi u izmakloj fazi, ali ljepše vrijeme sigurno garantuje povećan obim radova i veću slobodu izvođača pri izgradnji dionica.

Na autocesti na Koridoru 5C je trenutno aktivno osam gradilišta i to: Počitelj-Zvirovići: Lot1 i Lot2 (most Počitelj), Tarčin-Ivan: Lot1 i Lot2 (tunel Ivan), Ponirak-Vraca (tunel Zenica), Vranduk-Ponirak, Nemila-Vranduk i Poprikuše-Nemila.

“Na brzim cestama aktivna su dva gradilišta i to probijanje tunela Hranjen koji spada u dionicu izgradnje brze ceste Sarajevo – Goražde te izgradnja poveznice mostarskog raskrčća i petlje Vlakovo, dionica Lot 3b”, rekao je Ermin Handžar, šef Službe za građenje u JP Autoceste FBiH.

Prema izvještajima njihovih inžinjera, na svim gradilištima je primjetna pojačana aktivnost svih učesnika u građenju, jer su ugovoreni rokovi u izmakloj fazi, ali ljepše vrijeme sigurno garantuje povećan obim radova i veću slobodu izvođača pri izgradnji dionica.

“Tunel Zenica (3.300 m) i tunel Golubinja (3.600 m) koji su trenutno u izgradnji su najduži cestovni tuneli u Bosni i Hercegovini (izuzimajući tunel Prenj koji je u fazi projektovanja), što je dovoljan pokazatelj ozbiljnosti pojekata čijom izgradnjom Služba za građenje koordinira. Svakako je zanimljiva i izgradnja mosta Počitelj, najdužeg i jednog od najviših mostova na Koridoru, koji već poprima svoj projektovani oblik. Najzanimljivije nas svakako tek čeka, a to je skora izgradnja novih dionica koje će spojiti srednju Bosnu sa Posavinom i Hercegovinom”, rekao je Handžar, prenosi Akta.ba.

Ako se izgradnja nastavi u dogovorenim okvirima i planovima, do kraja ove godine planiraju dovršiti pet projekata koje su trenutno u izgradnji. To su Lot 3b (1,5 km) – sarajevska obilaznica, Tarčin – ulaz u tunel Ivan (Lot1 4,9 km), tunel Ivan (Lot2 2 km) te na jugu dionice Počitelj – Zvirovići (Lot1 10,1 km) i Most Počitelj (Lot2 1 km).

“Dakle, u funkciji će biti dodatnih 18 km autoceste, 6,9 km do Bradine u Općini Konjic i 11,1 km do Bivoljeg Brda u Općini Čapljina”, poručio je Handžar.

Prije mjesec dana je potpisan ugovor i pokrenut projekat izgradnje poddionice Nemila – Vranduk (5,7 km), a izvođenje radova dodijeljeno je firmi koja dosada nije poslovala na tlu naše države, HGG iz Turske.

U narednom periodu se očekuje potpisivanje ugovora za izgradnju brze ceste Lašva – Nević Polje, Lot5 (Izlaz iz poslovne zone Vitez – Nević Polje, 4,8 km), Putnikovo Brdo – Medakovo (8,5 km), Medakovo – Ozimica (22 km), Buna – tunel Kvanj (5,2 km) i Mostar jug – Tunel Kvanj (9,2 km).

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,