Nedjelja, 27. Novembra 2022.
Tuzlanski.ba logo

Znate li koje je jelo bilo najtraženije u BiH u 2021?

Preuzmite sliku

Glovo u 2022. godinu ulazi sa prisustvom u 1.300 gradova u svijetu i 25 zemalja

Bosna i Hercegovina je od prošle godine postala još jedna destinacija na svjetskoj mapi na kojoj je počeo sa radom Glovo, jedna od vodećih svjetskih platformi za dostavu različitih proizvoda, koja iz dana u dan opravdava povjerenje sve većeg broja korisnika. Pored Bosne i Hercegovine, Glovo porodici se u protekloj godini priključilo još 8 novih zemalja, pa je tako Glovo postao sastavni dio života i stanovnika 510 gradova.

A koliko je ova godina bila zanimljiva za Glovo u našoj zemlji, ali i u svijetu, inovativni tim koji stoji iza ovog globalnog brenda, se potrudio predstaviti kroz neke statističke podatke i brojke, koje su sastavni dio Godišnjeg izvještaja ove kompanije.

Bosanci i Hercegovci su tako u 2021. godini najviše naručivali pizzu, a od lokalnih jela, najviše su se tražili ćevapi, pljeskavica, pite i burek, te – za zasladiti – palačinke. I dok prethodna statistika možda neće iznenaditi mnoge, podatak da je jedna osoba u našoj zemlji napravila čak 617 narudžbi, u ukupnoj vrijednosti preko 4.000 KM, će vrlo vjerovatno zvučati impresivno. Ipak, na listi “najvećih Glovo fanova”, prvo mjesto ubjedljivo pripada korisniku iz Španije (odakle je ovaj brend i krenuo),  koji je napravio čak 17.564 narudžbe tokom 365 dana, utrošivši tako 129 hiljada eura.

  • Kako smo počeli, a kako završili godinu

    Prva zvanična narudžba napravljena u našoj zemlji preko Glovo aplikacije u 2021. godini bila je: pileći fileti, kebab i palačnici sa Nutellom iz Fan Ferhatović restorana, dok je posljednja narudžba za 2021. godinu bila Big Mac McMenu, a došla je u 20:37h 31. decembra.

    Oko ekvatora…i puno, puno više

    180.000 Glovo dostavljača su prešli 571.745.324 km širom svijeta, što je 52.000 dužina mjesečevog obima, a čak je skoro 14,5 puta više i od Zemljinog ekvatora, koji iznosi “tek” 40.075 km. Najdarežljiviji prema njima su bili Rumunji i Rumunjke, koji su ove godine ostavljali u prosjeku 7,6 eura po korisniku, dok se susjedna Hrvatska nalazi na trećem mjestu po iznosu napojnice, sa 2,9 eura po korisniku.

    Širom svijeta, iz Glovo Express trgovina (posebno kreiranih vlastitih Glovo shopova, namijenjenih isključivo za brze dostave različitih produkata, tokom cijele godine, 0-24), najviše se naručivala voda, led u kockicama, banane, pivo i sok od narandže, a vlasnici kućnih ljubimaca su najviše potraživali mačji pijesak.

    Najprometniji dani

    Najviše posla, Glovo dostavljači su imali u decembru. Naime, 18.12. je bio dana u kojem je zabilježeno 1,4 miliona narudžbi, dok je trenutak za najvećim brojem narudžbi dio 24. decembar u 10:00, kada je pristiglo soko 10.000 narudžbi. U Bosni i Hercegovini, najprometnije vrijeme je bilo nešto ranije, odnosno 8. septembra u 11:26, kada su dostavljene 142 narudžbe istovremeno.

  • Briga o zajednici i okolini

    Kao društveno odgovorna kompanija, Glovo se potrudio da u protekloj godini dostavi preko 400 hiljada obroka za socijalno ugroženo stanovništvo. Surađujući 120 nevladinih organizacija, dostavljači ove kompanije su isporučili i preko 3.500 narudžbi za socijalno ranjive kategorije. Povećan je i broj korisnika koji aktivno vode računa o zaštiti okoline, što najbolje potvrđuje podatak da je čak 90% narudžbi dostavljeno bez plastičnog pribora za jelo.

    Rast broja zaposlenih

    Danas, Glovo je prisutan u 25 zemalja širom svijeta, te u skoro 1.300 gradova, pa tako svoje usluge nudi za preko 700 miliona ljudi. U 2021. godini, zaposleno je 1.800 novih uposlenika, što u totalu čini brojku od 3.200 “Glovera” širom svijeta.

    Detaljnije zanimljive Glovo statistike iz 2021. godine, možete pronaći na stranici:  delivered.glovoapp.com.

  • O Glovu

    Glovo je inovativna aplikacija za dostavu više kategorija proizvoda i jedna od vodećih svjetskih platformi za dostavu. Osnovan u Barceloni 2015. godine, posluje u jugozapadnoj Evropi, Istočnoj Evropi, i subsaharskoj Africi. Aplikacija povezuje korisnike s restoranima, lancima supermarketa, apotekama i maloprodajnim trgovinama, a ima i kategoriju „bilo što“ koja korisnicima omogućava da naruče što god žele.

    Za više informacija o Glovu posjetite: http://about.glovo.com/en/

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

       
    Ključne riječi: , , , , ,