Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Zašto je dobro testirati proizvod prije kupovine da se poslije ne biste kajali

Preuzmite sliku

Potrošačko društvo dalo je mogućnost izbora koja je gotovo beskonačna, ali sa druge strane nas često dovodi i u situaciju da nismo sigurni da li nešto kupujemo zato što nam je stvarno potrebno ili zato što smo žrtve još jedne sjajne marketinške kampanje.

Ipak i u konzumerističko vrijeme kao što je ovo u kojem živimo, povjerenje u integritet proizvoda je i dalje na cijeni. Najjednostavniji, a ujedno i najpraktičniji način da se uvjerite u kvalitet i neophodnost jednog proizvoda je – da ga testirate prije nego što ga kupite.

Jer koliko god čitamo opise na etiketama, oslanjamo se na mišljenja i preporuke, pa čak i gledamo video zapise koji nam prikazuju kako neki proizvod funkcioniše i koji su njegovi benefiti, lično iskustvo je ipak ono što pravi razliku i daje vrijednost svakoj narednoj kupovini.

Ako do sada nikada niste obavili test-kupovinu, možda je sada pravo vrijeme da je isprobate.

Evo zašto:

Izbjegavate rizik kupovine kojom nećete biti zadovoljni

„Testni period“ nije novina, ali potrebe savremenih potrošača nametnule su test programe kao obavezne za sve veći broj brendova i proizvođača. Svima su nam poznati primjeri iz automobilske industrije, koja je svojevrsni pionir ovog modela, gdje prije kupovine automobila, svaki proizvođač nudi mogućnost zakazivanja test vožnje.

  • Kozmetičke kompanije odavno nude testere na prodajnim mjestima kako biste isprobali puder na svojoj koži ili pak prsnuli parfem da vidite kakav miris ima na vama.

    Test sistem pokazao se praktičan i za neke uređaje nove generacije, jer danas čak i IQOS možete iznajmiti besplatno i na 15 dana vidjeti kako izgleda živjeti budućnost bez duvanskog dima. Testiranje IQOS-a otišlo je i korak dalje, jer svi oni koji se odluče da testiraju ovaj uređaj na raspolaganju imaju i uslugu kompletne korisničke podrške.

    Sva tri navedena modela „test-kupovine”, trenutno su moguća i kod nas, a sasvim je izvjesno da će se ubuduće sve više brendova i lokalnih i globalnih odlučivati za ovaj vid rješenja.

  • Lično iskustvo je ipak jedina tačna preporuka

    Iako je review opcija danas obavezna kod svakog ko se ozbiljno bavi prodajom, poznate su i brojne afere sa TripAdvisora, ali i sa drugih platfomi koje su nekada nepostojeća mesta i proizvode visoko rangirali.

    Sa druge strane, iako sve više platformi uvodi obavezu da se influensers kampanje jasno označavaju kao sponzorisan sadržaj, i dalje postoji more komentara i tekstova koji su napisani isključivo u svrhu promocije i zarade, a ne iz iskrenog iskustva.

    Pa čak i ako neko govori iskreno, to je njihovo lično iskustvo stečeno na osnovu ličnih preferencija, te je vrlo moguće da ono što je nekome kupovina godine, za drugog je potpuni promašaj.
    Stoga, koliko god vjerovali porodici, prijateljima i mislili da ih dobro poznajete, nikada ne možete biti sasvim sigurni da ćete i vi biti podjednako zadovoljni, jer jedina preporuka kojoj možete vjerovati je samo ona koju sami možete da potvrdite.

  • Uštedite

    Ne dozvolite sebi da ponovo dođete u situaciju da morate dodati još jedan aparat „groblju promašenih kupovina”. Ako se odlučite za test uzorke ili da testirate proizvod prije kupovine, za malo para ili često potpuno besplatno, možete ga isprobati, pa ako vam se ne dopadne, možete ga vratiti i tako ni najmanje ne opteretiti kućni budžet, ili pak spremno isplanirati svoju narednu kupovinu.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,