Subota, 20. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Vispak i Bingo predstavili uspješne rezultate zajedničkih projekata

Preuzmite sliku

Popularno

Nakon niza aktivnosti na kojima su radili u proteklom periodu, bosanskohercegovačke kompanije Vispak i Bingo danas su u Bingo City Centru u Sarajevu predstavnicima medija prezentovali rezultate uspješnih kampanja ali i novitete koji uskoro izlaze na tržište.

Brend menadžer kompanije Vispak Nejra Begić kazala je da su u proteklom periodu u saradnji sa Bingom, implementirali projekat “Začini po mjeri Bosanca i Hercegovca” gdje su svi kupci koji su u periodu kampanje kupili 10 Tajna mješavina na svoju adresu dobili spravu za izradu ćevapa i pljeskavica.

  • – U periodu kampanje, od 15. aprila do 30. juna 2022. godine zabilježen je rast prodaje na kategoriji “Dodaci jelima posebnih namjena” od 65 posto u odnosu na isti period prošle godine. Rast se nastavio i nakon kampanje, te smo izrazito ponosni na ovaj projekat i ove rezultate – istakla je Begić.

    Na druženju sa novinarima, Vispak i Bingo iskoristile su priliku i da uruče donaciju Udruženju pomozi.ba. Naime, kroz projekat “Bosanska kuhinja za javne kuhinje“, kupovinom Tajna mješavina u Bingo marketima izdvajano je 10 feninga od svake kupljene Tajne za javnu kuhinju. Danas su sredstva donirana udruženju Pomozi.ba koje u svom sastavu ima i javnu kuhinju.

    – Već sedmu godinu partnerski implementiramo projekte sa Vispakom koji za cilj imaju razvoj, unapređenje i njegovanje bosanskohercegovačke kuhinje. Posebno smo ponosni na raznolikost projekata koji su do sada realizovani, od edukacija i radionica u osnovnim školama, pa do osnivanja Instituta Bosanske kuhinje i doniranje sredstava javnoj kuhinji. Vjerujemo da kroz ovakve aktivnosti doprinosimo svjesnosti o značaju domaće proizvodnje – kazala je Amina Čeliković iz marketing službe kompanije Bingo.

  • Koordinator projekta “Obrok za sve” iz Udruženja Pomozi.ba, Binas Mašić izjavio je da humanitarna aktivnost ovog Udruženja izsključivo zavisi od donacija, te da im je veoma bitina podrška domaćih kompanija.

    – Ovom pilikom želim da zahvalim kompaniji Vispak koja će omogućiti naš daljnji rad i pomoći da obradujemo socijalno ugrožene osobe kojima mi isporučujemo obroke svakodnevno – rekao je Mašić.

  • Još jedan bitan projekat Vispaka i Binga jeste otvaranje Instituta bosanske kuhinje koji je danas zvanično i predstavljen javnosti. Sredinom novembra 2019. godine, Vispak je započeo zajedničku akciju s kompanijom Bingo i Udruženjem kuhara BiH, koja doprinosi očuvanju tradicije Bosne i Hercegovine i temelji se na jedinstvenoj Bosanskoj kuhinji.

    Akcija “Osnivanje instituta Bosanske kuhinje” dat će važan doprinos cjelokupnom društvu Bosne i Hercegovine kao mogućnost zaštite bosanskih tradicionalnih jela. Institut će se baviti istraživanjem i zaštitom bosanskih jela, te u konačnici brendiranjem Bosanske kuhinje.

    Iz Vispaka su istakli da su ponosni što su napravili iskorak i ovaj put u zajedničkoj akciji s potrošačima i partnerima stvorili dodatnu vrijednost za Bosnu i Hercegovinu u segmentu zaštite i promocije bosanskih jela te brendiranja Bosanske kuhinje.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , , ,