Subota, 18. Septembra 2021.
Tuzlanski.ba logo

Tesco kroz saradnju sa Bingom ušao na bh. tržište

Preuzmite sliku

Treći najveći maloprodajni lanac na svijetu, britanski Tesco, ušao je na tržište Bosne i Hercegovine u saradnji sa kompanijom Bingo.

Tuzlanski Bingo obogatio je krajem prošlog mjeseca svoju ponudu proizvodima trgovačke marke britanskog trgovca, čime je i zvanično otpočela saradnja ova dva maloprodajna lanca.

– Od kraja aprila smo ponudu u našim policama proširili proizvodima odličnog omjera cijene i kvalitete iz asortimana robne marke “Tesco” s ciljem da našim potrošačima prvenstveno ponudimo novitete i proizvode koji nisu karakteristični za proizvodnju u Bosni i Hercegovini – kazala je za BiznisInfo Tatjana Paunoski, direktorica marketinga kompanije Bingo.

Kako nam je Paunoski kazala, britanski lanac ne planira ulazak na bh. tržište.

– Obzirom da trgovački lanac “Tesco” ne planira ulazak na bh. tržište, dogovorena je saradnja za ekskluzivni plasman odabranih asortimana robne marke “Tesco” u našim trgovinama – rekla je Paunoski.

Inače, projekat je u početnoj fazi sa odabranim asortimanom slatkog programa, polugotovih i gotovih jela, hrane za kućne ljubimce i hemije, a proširenje asortimana u budućnosti će zavisiti od tezultata prodaje postignutih tokom testnog perioda.

Podsjetimo, “Tesco” je najveći britanski maloprodajni lanac i treći po veličini u svijetu, a Bingo u BiH trenutno ima blizu 200 prodajnih objekata. (Biznis Info)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,