Treći najveći maloprodajni lanac na svijetu, britanski Tesco, ušao je na tržište Bosne i Hercegovine u saradnji sa kompanijom Bingo.
Tuzlanski Bingo obogatio je krajem prošlog mjeseca svoju ponudu proizvodima trgovačke marke britanskog trgovca, čime je i zvanično otpočela saradnja ova dva maloprodajna lanca.
– Od kraja aprila smo ponudu u našim policama proširili proizvodima odličnog omjera cijene i kvalitete iz asortimana robne marke “Tesco” s ciljem da našim potrošačima prvenstveno ponudimo novitete i proizvode koji nisu karakteristični za proizvodnju u Bosni i Hercegovini – kazala je za BiznisInfo Tatjana Paunoski, direktorica marketinga kompanije Bingo.
Kako nam je Paunoski kazala, britanski lanac ne planira ulazak na bh. tržište.
– Obzirom da trgovački lanac “Tesco” ne planira ulazak na bh. tržište, dogovorena je saradnja za ekskluzivni plasman odabranih asortimana robne marke “Tesco” u našim trgovinama – rekla je Paunoski.
Inače, projekat je u početnoj fazi sa odabranim asortimanom slatkog programa, polugotovih i gotovih jela, hrane za kućne ljubimce i hemije, a proširenje asortimana u budućnosti će zavisiti od tezultata prodaje postignutih tokom testnog perioda.
Podsjetimo, “Tesco” je najveći britanski maloprodajni lanac i treći po veličini u svijetu, a Bingo u BiH trenutno ima blizu 200 prodajnih objekata. (Biznis Info)