Petak, 29. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Sve o ruskom lancu koji stiže u BiH: Konkurencija svima i nije nikome

Preuzmite sliku

Niska cijena osnovna je strategija ruskog trgovačkog lanca Mere koji bi, prema medijskim navodima, trebao ući na bosanskohercegovačko tržište.

Lanac Mere ima već ogromno prisustvo u Evropi, od prošle godine je prisutan u Srbiji, a sada nastoji da se širi na druge kontinente. Kompanija planira da osvoji američko tržište te traži osoblje koje će istražiti moguće lokacije prodavnica u državama Džordžija i Alabama.

Mere je evropska filijala Svetofor Group, jedne od 10 najvećih ruskih prodavnica namirnica, koja posluje sa oko 2.500 diskonata za hranu širom Rusije, Belorusije i Centralne Azije.

Mere je predstavljen evropskim kupcima 2016. godine, a brojne prodavnice sada su otvorene u Njemačkoj, Poljskoj, Litvaniji, Srbiji, Ukrajini, Rumuniji, Španiji i Italiji. Očekuje se da će prva trgovina Mere u Velikoj Britaniji biti otvorena kasnije ove nedjelje.

Najjednostavnije, on je jedan od onih brendova kome se kupci uvijek vraćaju ili ne vrate nikada. Rade direktno s proizvođačima, sa strogom kontrolom kvaliteta i niskom trgovačkom maržom, a njihove cijene su oko 20 odsto niže od prosječnih. Usmjeren na nižu cjenovnu kategoriju proizvoda, zato ga nema na primjer, u Moskvi.

Kako su ga mediji ranije opisali, ovaj diskontni lanac je konkurencija svima i nije nikome, piše Telegraf.

Prošle godine, zakoračio je i na njemačko podneblje, zemlju diskontera. Odmah je bilo primjetno da nudi 20 odsto niže cijene od domaćih, njemačkih lanaca. Pola kilograma kafe koštalo je manje od 2 eura, što je upola u odnosu na Aldi ili Lidl.

Međutim, kada je stigao u Njemačku, da li zbog straha od konkurencije ili prosto što preferiraju domaće trgovce, Nijemci su počeli da ga opisuju kao skladište, a ne kao supermarket. Najviše zbog toga što, kako su govorili, čim uđu u prodavnicu dočekaju ih kartonske kutije i drvene palete.

Ono što su dalje primjećivali jeste da na rafovima vide sok iz Češke, i kobasice iz Mađarske. Činjenica je međutim, da je Mere ulaskom na njemačko tržište bio prinuđen da zbog velike potražnje i nestašice robe na zalihama privremeno zatvori svoje prodavnice.

Nijemci kažu da ih neodoljivo podsjeća na početke Aldija. Njemačku su osvojili su preko Rumunije, a to je taktika mnogih ruskih lanaca.

Mere je podružnica Torgservis grupe osnovane 2009. godine koja trenutno posluje na više od 800 lokacija širom Rusije pod brendom Svetofor (semafor) i treći je po veličini lanac iza trgovačkih kompanija X5 (Retail Grupa) i Magnit.

Prema medijskim navodima, prvi marketi diskontnog tipamere u BiH trebalo bi da budu otvoreni u Sarajevu, Tuzli, Zenici, Mostru, Banjaluci i ostalim gradovima.

Budući maloprodajni objekti u BiH prostiraće se na površinama od 1.000 i više metara kvadratnih.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,