Četvrtak, 28. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

SOS Dječijim selima BiH donirano 10.000 KM izvojenih od prodaje Somat i Pur proizvoda u Bingo marketima

Preuzmite sliku

Najbolji prijatelj SOS Dječijih sela BiH, kompanija Bingo, nastavila je  podržavati SOS porodice i kroz zajednički projekat sa kompanijom Henkel.

Donaciju u iznosu od 10.000 KM, izdvojenu od prodaje Somat i Pur proizvoda tokom mjeseca oktobra, Henkel je usmjerio na pokrivanje dijela troškova hrane za SOS porodice. Pored novčane donacije, Henkel je donirao i higijenske pakete iz svog proizvodnog asortimana. Ceremoniji uručenja donatorskog čeka i higijenskih proizvoda prisustvovali su: Erol Ferović, Key Account Manager Henkel, Tatjana Paunoski, Rukovodilac službe marketinga Bingo i Dženita Subašić, članica nacionalnog menadžment tima i direktorica odjela za prikupljanje sredstava i komunikacije SOS Dječijih sela u BiH.

“Svima je potrebna pažnja, a naročito našim malim prijateljima iz SOS Dječijih sela BiH i njihovim majkama. Već dugo radimo na jačanju partnerske mreže kada je u pitanju podrška SOS Dječijim selima BiH, a Henkel je jedan od naših saučesnika u priređivanju lijepih iznenađenja za mališane. Ovoga puta posvetili smo se hrani, kao najvažnijem segmentu odrastanja. Naši kupci su to prepoznali i kao i do sada podržali. Znamo da ovakve priče gradimo zajedno s njima, našim partnerima i kupcima“, kazala je Tatjana Paunoski rukovodilac Službe marketinga iz kompanije Bingo.

  • „Sretni smo što imamo priliku da pomognemo rad SOS Dječijih sela BiH, čiju misiju smatramo veoma važnom. Podrška i briga o djeci i mladima u formativnim godinama je od izrazitog značaja i drago nam je da ćemo obezbijeđivanjem zdravih obroka doprinijeti njihovom razvoju. Kroz različite društveno odgovorne projekte nastojimo biti dobar prijatelj zajednice, i sa zadovoljstvom udružujemo snage sa partnerima koji dijele ovakve vrijednosti. Zbog toga smo zahvalni kompaniji Bingo na aktivnostima koje zajedno sprovodimo, a posebne riječi hvale imamo za naše potrošače koji prepoznaju i doprinose ovakvim inicjativama“, izjavio je Erol Ferović, Key Account Manager u kompaniji Henkel.

    Pod sloganom „Uživajte zajedno i podijelite obrok“ tokom mjeseca oktobra svi kupci Somat i Pur proizvoda u Bingo marketima, direktno su dali doprinos radu SOS Dječijih sela BiH. Donacijom od 10.000 KM osigurana je priprema 4.578 obroka, što predstavlja sedmodnevno pokriće svih prehrambenih potreba za 218 djece i mladih.

  • „Brigu i podršku koju organizacija SOS Dječija sela BiH pruža djeci, mladima i porodicama u potrebi moguće je osigurati zahvaljujući našim dragim i posvećenim prijateljima. Kompanija Bingo, kao najbolji prijatelj SOS Dječijih sela BiH dugi niz godina podržava naš rad.  Istinski nas raduje da su nam se u humanoj misiji pridužili i prijatelji iz kompanije Henkel koji su osim novčanom donacijom podržali SOS porodice i paketima svojih proizvoda. Zaista smo sretni što i u izazovnim vremenima, među društveno odgovornim kompanijama imamo prijatelje koji razumiju našu misiju da nijedno dijete ne treba odrastati samo i uvijek su spremni biti potpora SOS porodicama. Od srca hvala za sve dosadašnje, ali i za sve zajedničke projekte u budućnosti“, izjavila je članica nacionalnog menadžment tima i direktorica odjela za prikupljanje sredstava i komunikacija SOS Dječijih sela u BiH Dženita Subašić.

    SOS Dječija sela BiH brinu o 218 djece i mladih bez roditeljskog staranja, a direktnu podršku kroz Program jačanja porodica pružaju i za 1.598 djece, mladih i roditelja.

    Više o radu organizacije možete saznati na web stranici www.sos-ds.ba.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,