Ponedjeljak, 24. Juni 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Sarajevski kiseljak, Sensation, Jana, Jamnica… Agrokor dominira tržištem flaširane vode u BiH

Agrokove tvrtke Sarajevski kiseljak i Jamnica dominiraju tržištem flaširanih voda na tržištu Bosne i Hercegovine, Coca-Cola je vodeća u gaziranim pićima, dok Nectar drži lidersku poziciju u prodaji sokova, pokazue istraživanje analitičke kuće Euromonitor, izvještava Indikator.ba.

Agrokor je nastavio dominirati flaširanom vodom 2018. godine zahvaljujući ponudi marki Sarajevski kiseljak, Sensation, Jana i Jamnica.

Sa širokim asortimanom proizvoda i snažnim robnim markama, Agrokor ima koristi od zauzimanja najskupljeg prostora namijenjenog za flaširanu vodu u Bosni i Hercegovini, navodi Euromonitor.

Prema ovoj kući, Vitinka je zabilježila najveće povećanje vrijednosti i volumena udjela u flaširanoj vodi u Bosni i Hercegovini 2018. godine. To se može pripisati nedavnom fokusu tvrtke na poboljšanje dostupnosti, uz održavanje visokog nivoa promotivnih aktivnosti tokom glavne sezone za flaširanu vodu, odnosno ljeto.

– Flaširanom vodom u Bosni i Hercegovini i dalje dominiraju domaći i regionalni brendovi. Neki međunarodni proizvođači su prisutni u toj kategoriji, ali čine samo neznatan udio u prodaji, konstatuje Euromonitor.

Gaziranim pićima u Bosni i Hercegovini i dalje dominira Coca-Cola HBC nudeći svoje razne marke. Coca-Cola HBC je zabilježila i najveći porast udjela karboniranih pića u 2018. godini, kako po obimu tako i u vrijednosti.

To se uglavnom može pripisati njenim brendovima Sprite i Coca-Cola Zero Sugar.

-Sky i Cockta bile su jedine regionalne marke prisutne u gaziranim pićima 2018. godine. Proizvođač napitaka Sky, Sarajevski kiseljak, nedavno se usredotočio na Justice League tematske promocije, dok je za Cocktu Hercegovinavino tražilo inspiraciju u njenoj “slavnoj” prošlosti, vraćajući pakiranje dizajna koje je učinilo jednim od najpopularnijih bezalkoholnih pića u vrijeme bivše Jugoslavije, obrazlažu analitičari Euromonitora.

Nectar je globalni vlasnik dva od top tri brenda (Fructal i Nectar) sokova u Bosni i Hercegovini koji su po obimu bili na prvom i trećem mjestu u 2018. godini.

– Na početku, tvrtka je stekla najprepoznatljiviji regionalni brand, Fructal, nastojeći iskoristiti svoju dugogodišnju prisutnost i snažnu lojalnost potrošača.

Fructal je bio najuspješnija marka soka u 2018. godini, kako po obimu, tako i po vrijednosti, uglavnom zahvaljujući tome što se doživljava kao kvalitetan proizvod. Potrošači vjeruju brandu, što mu daje prednost nad konkurentima, pod uvjetom da ga mogu priuštiti, navodi Euromonitor.

Prisutnost međunarodnih brandova sokova u Bosni i Hercegovini u 2018. godini ostala je uglavnom ograničena na Coca-Colin Cappy asortiman i Bravo Rauch Fruchtsafte. Bilo je prisutnih i drugih međunarodnih igrača, iako s neznatnim udjelima.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,