Utorak, 29. Novembra 2022.
Tuzlanski.ba logo

ProCredit Bank digitalno bankarstvo u pokretu

Preuzmite sliku

Uvođenje digitalnog bankarstva učinilo je život lakšim za sve njegove korisnike koji ne moraju satima stajati u dugim redovima na šalterima banke da bi podigli gotovinu, platili račune, upravljali limitima, blokirali izgubljene kartice i niz drugih aktivnosti.

ProCredit Bank, kao prva digitalna i jedina njemačka banka u Bosni i Hercegovini, već niz godina ulaže vrijeme, znanje i resurse u razvoj digitalnog poslovanja u cilju pružanja brze, efikasne i sigurne usluge.

Sve što vam je potrebno da biste koristili usluge e-Banking i m-Banking, te tako uštedjeli dragocjeno vrijeme i novac, ali izbjegli i dolazak u banku, na šalter ili poziv telefonom, je računar ili pametni telefon i svakako pristup Internetu. Klijenti ProCredit Bank obično koriste obje vrste usluga; eBanking kada su u toplini svoga doma, te žele na miru, jednostavno i efikasno upravljati svojim novcem i m-Banking, kada su u pokretu, a žele upravljati svojim finansijama sa bilo kojeg mjesta.

Ukoliko koriste e-Banking (internet bankarstvo), u ovom sigurnom prostoru klijenti su u mogućnosti da u svako doba pregledaju svoje račune, odnosno izvode sa računa, izvrše plaćanje unutar vlastitih računa, unutar zemlje,  pa čak i  van granica BiH putem opcije međunarodnog plaćanja. Plaćanje javnih prihoda, te plaćanje zbirnim nalogom, također je moguće izvršiti putem e-Bankinga.

Detaljno uputstvo za korištenje usluge e-Banking, dostupno je na web stranici ProCredit Bank.

  • Ukoliko vam se desi da izgubite karticu, zahvaljujući e-Bankingu i m-Bankingu, ne morate dolaziti u banku ili telefonom čekati dostupnog agenta. Dovoljno je da u meniju odaberete željenu karticu, zatim izaberete opciju „blokiraj karticu“ i ista više neće biti aktivna. Na ovaj način ste sami zaštitili karticu od zloupotrebe u samo 20 sekundi.

    I ne samo to, podešavanje limita na kartici prema vlastitim potrebama nikada nije bilo lakše! Ukoliko želite ograničiti podizanje gotovine sa bankomata, broj transakcija putem Internet plaćanja i plaćanja na POS terminalima, sve navedeno možete obaviti samostalno, bez odlaska u banku.

    “Naši klijenti upravljaju svojim finansijama 24/7, putem pametnog telefona, tableta ili laptopa. Dakle, oni nad svojim finansijama imaju potpunu kontrolu zahvaljujući naprednim funkcionalnostima koje nude aplikacije za internet i mobilno bankarstvo ProCredit Bank. Zato slobodno možemo reći da sa nama imaju bankarstvo u pokretu.“, rekao je Enes Mešić, direktor Odjela za poslove sa fizičkim licima ProCredit Bank i dodao da su osnovne prednosti ProCredit Bank digitalnog bankarstva jednostavan pristup i ušteda vremena, uz niz funkcionalnosti koje olakšavaju svakodnevne finansijske aktivnosti. „Sigurnost i zaštita od finansijskih prevara kroz višefaktorne sisteme autentifikacije za prijavu od presudne su važnosti za nas i naše klijente.“, zaključuje Mešić.

    Iz ProCredit Bank poručuju da će nastaviti kontinuirano raditi na unapređenju usluga, pažljivo osluškujući potrebe svojih klijenata. Za više informacija o funkcionalnostima digitalnog bankarstva ProCredit Bank posjetite www.procreditbank.ba.

    Upravljate vašim finansijama bilo kad, bilo gdje, i baš onda kada to vama odgovara.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje