Petak, 3. Decembra 2021.
Tuzlanski.ba logo

Prijavite se za besplatno učešće na BusinessAcademy seminaru: “Compassionate Leadership”

Preuzmite sliku

Mislite da je posao menadžera lak?

Iako se naizgled čini lakim, posao menadžera nije nimalo jednostavan. Ovo radno mjesto zahtijeva balansiranje između zaposlenih i nadređenih, a glavni cilj je uspješno poslovanje. U moru korporacija, uspješni menadžeri uspijevaju da odole različitim izazovima koje nameće savremeno poslovanje. Razvoj potencijala radnika glavni je zadatak svakog menadžera, a upravo te vještine pozitivno utiču na poslovne rezultate.

Kako bi se održao timski duh i pospješilo poslovanje, od velike važnosti je da menadžeri i zaposleni u firmi uspješno upravljaju emocijama u radnom okruženju. Imajući u vidu važnost ove teme, BusinessAcademy organizuje besplatan seminar u subotu, 20. novembra, u Sarajevu (Zmaja od Bosne 16, Kubus D). Cilj seminara “Compassionate Leadership: Zašto je to sada bitno više nego ikada prije” jeste da okupi sve koji žele da unaprijede svoje znanje u ovoj oblasti.

Iskusni predavači Nazif Hasanbegović i Diana Riđić spremni su da polaznicima pruže ključne informacije o potrebnim vještinama i strategijama za upravljanje emocijama u radnom okruženju. Seminar mogu pratiti svi zainteresovani, i to na dva načina: tradicionalno − u učionici ili online − preko Live streama.

Ukoliko želite da učestvujete na seminaru, potrebno je samo da se prijavite ovdje.

  • Koje su metode najbolje za upravljanje emocijama na radnom mjestu?

    Najveći broj sati u toku dana ljudi provode na svom radnom mjestu. Kako će provesti radni dan, zavisi od više faktora, među kojima su količina posla koji će obavljati i težina materije za koju su zaduženi, ali prije svega, odnos sa kolegama i nadređenima. Pomenuti faktori direktno utiču na emocije i često mogu dovesti do stresa kod velikog broja zaposlenih.

    Seminar će voditi predavač Nazif Hasanbegović, koji iza sebe ima više od 15 godina iskustva u oblasti dizajniranja i implementacije kampanja koje su usmjerene ka promjeni svijesti javnosti uticajem na ponašanje i zagovaranjem vrijednosti u okviru određenih vladinih i nevladinih institucija. Predavač će otkriti koje metode su najbolje za upravljanje emocijama na radnom mjestu.

    Hasanbegović je radio i kao konsultant iz oblasti strateškog komuniciranja i odnosa sa javnošću u okviru ustanova kao što su: Sud BiH, Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica, Ministarstvo odbrane BiH, Opštinski sud Sarajevo, Centar za istraživačko novinarstvo (CIN), East-West Management Institute, Inc (USAID project), Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ), Institut za traženje nestalih osoba/lica i još mnoge druge.

    Na osnovu svog iskustva predavač je spreman da vam otkrije najbolje metode i ukaže na prevazilaženje problema kada je u pitanju emocionalni faktor na radnom mjestu.

    Učesnici će imati priliku da postave pitanja, a predavači će se truditi da im na najbolji mogući način odgovore. Pored Nazifa Hasanbegovića, predavač na seminaru biće psiholog i direktor Psihološkog savjetovališta “Domino” u Sarajevu Diana Riđić, koja ujedno individualno vodi licenciranu edukaciju iz KBT-a.

  • Kako se snaći u kriznim situacijama?

    Čak i najiskusniji menadžeri u kompanijama ne mogu savladati stres u kriznim situacijama na poslu. U takvim situacijama očekuje se da poslovni ljudi budu maksimalno koncentrisani na rješavanje određenog problema, što dodatno povećava tenziju i u njima samima, ali i u kolektivu.

    Nazif Hasanbegović razvio je specijalne module obuke (koji su uvrstili savremene komunikacione teorije i praksu u radu sa profitnim i neprofitnim organizacijama, uključujući i vladine, nevladine, kao i međunarodne organizacije) u oblasti upravljanja komunikacijom sa javnostima i njenom integracijom, komunikacijom sa tradicionalnim i novim medijima, kao i u oblasti kreiranja kreativnih kampanja i sličnih projekata. Pomenuti predavač polaznicima seminara ponudiće jasna rješenja za prevazilaženje stresa i negativnih emocija na radnom mjestu.

    Gošća seminara Diana Riđić bavi se problemima kao što su anksioznost, panični poremećaji, depresija i teškoće u učenju. Zahvaljujući velikom iskustvu i dobrom poznavanju pomenutih oblasti, Diana nudi najefikasnije metode za borbu sa anksioznošću i negativnim emocijama na radnom mjestu.

    Riđićeva je više od 10 godina u psihoterapijskom radu. Posebno je posvećena radu na osnaživanju preduzetnika na putu njihovog profesionalnog usavršavanja, pomažući im da ojačaju samopouzdanje, budu odlučniji i spremniji za rješavanje problema. Polaznici seminara saznaće na koji način je najbolje razmišljati prilikom pokretanja vlastitog biznisa, pojave problema u poslovanju i preduzimanja odgovarajućih koraka kad je riječ o razvoju privatnog biznisa i slično. Ne zaboravite, ukoliko želite da učestvujete na ovom seminaru, potrebno je samo da se prijavite ovdje.

    Budite među najplaćenijim menadžerima i stručnjacima

    Ukoliko želite da postanete najtraženiji stručnjak i menadžer, treba da razmislite i o prijavi na jednogodišnji Cambridge Business program na BusinessAcademy, koji je usklađen sa programom Cambridge odjeljenja za međunarodne ispite i koristi njegove resurse.

    Ovaj program školovanja donosi vam i vrijedan certifikat, koji je priznat kako kod nas, tako i u inostranstvu, a izdvojiće vas u odnosu na konkurenciju na bilo kojem razgovoru za posao. Upis u novu generaciju na BusinessAcademy privodi se kraju, ostalo je još malo slobodnih mjesta.

    Nastavu možete pratiti na dva načina: tradicionalno – u savremeno opremljenim prostorijama u samom centru Sarajeva, odnosno online – preko Distance Learning platforme, u zavisnosti od toga koji vam način više odgovara. Predavanja počinju uskoro, a ukoliko ste zainteresovani, sada je najbolje vrijeme da iskoristite snižene cijene školarine do kraja mjeseca i da se upišete. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje