Petak, 29. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Prepolovljen broj kasa u upotrebi: Tržni centri u BiH gube bitku i svoj smisao

Preuzmite sliku

Tržni centri su izum za veliku masovno potrošnju, ali kako se u BiH kupovna moć i potrošnja smanjuje iz godinu u godinu od 2008., tržni centri sve su prazniji.

Prema istraživanju Trend&Innovation media servisa novinske agencije Atrakcija, više od polovine kasa postavljenih prema prvobitnom dizajnu tržnog centra, skoro da ne radi tokom dana.

Broj postavljenih kasa koje se stavljaju u funkciju tokom dana posebno se smanjuje u periodu jesen-zima, a jedan od razloga za to je što dijaspora u tom periodu rijetko posjećuje matične domovine.

Tržni centri ne izgledaju više kao mjesta masovne kupnje. Kako je objavio Trend&innovation media servis novinske agencije Atrakcija nakon provedenog anektiranja zaposlenih u tržim centrima, u prosjeku 6 kupaca na 30 minuta nalazi se u manjim tržnim centrima, a u većim njih oko 20, piše novinska agencija Atrakcija.  Dugih redova na kasama ima tek pred neke važnije blagdane i praznike.

Ako se u naredih pet godina nastavi pad patrošnje i kupovne moći sadašnjim tempom, broj trgovačkih centara mogao bi biti smanjen za trećinu. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,