Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Otvoreni kao nikad prije: Coca-Cola u BiH pokrenula prvu kampanju od početka COVID-19

Preuzmite sliku

Coca-Cola u Bosni i Hercegovini pokrenula prvu kampanju od početka COVID-19 krize i nizom aktivnosti pruža podršku ugostiteljima.

Kampanja započinje dirljivim manifestom za promjenu kojeg potpisuje autor George the Poet (Otvoreni kao nikad prije).

Coca-Cola je u četvrtom mjesecu privremeno zaustavila sve planirane marketinške aktivnosti kako bi preusmjerila sredstva prema zajednicama diljem svijeta i podržala svoje partnere u maloprodaji koji su izuzetno pogođeni krizom. Zajedno s Coca-Colom HBC BH Sarajevo – svojom partnerskom punionicom, i The Coca-Cola Foundation – fondacijom usmjerenom podržavanju filantropskih aktivnosti u zajednicama u kojima Coca-Cola posluje, kompanija je odlučila globalno donirati više od 100 milijuna dolara organizacijama koje predvode podršku u borbi protiv COVID-19 krize. Tako je The Coca-Cola Foundation, Crvenom križu/krstu Bosne i Hercegovine donirala više od 165.000 KM (100.000 američkih dolara). Sva sredstva su usmjerena ka aktivnostima vezanim uz pandemiju bolesti COVID-19 – nabavku zaštitnih sredstava i sredstava za higijenu, tunela za dezinfekciju, dezinficijensa, maski za višekratnu upotrebu, zaštitnih rukavica, zaštitnih naočala, zaštitnih odijela, zaštitnih vizira, te bazne i ručne radio stanica.

Coca-Cola se sada vraća na male ekrane u Bosni i Hercegovini s novom kampanjom. Otvoreni kao nikad prije kreirana je i osmišljena od strane kreativne agencije 72andSunny Amsterdam i podsjeća nas kako živimo u vremenu kulturne i društvene promjene. Započinje manifestom koji je napisao nagrađivani umjetnik George the Poet. Njegove riječi potiču nas na ‘otvorenost prema promjeni’ i zahvalnost na novoj perspektivi kroz koju ćemo pronaći nove prilike u ‘novom normalnom’.

Vinko Kovačić iz Coca-Cola Adrie je istaknuo: “Otvoreni kao nikad prije” temeljena je na vjeri da se ne moramo vraćati na ‘normalno’. Umjesto toga možemo ići naprijed i činiti svijet, ne samo drugačijim, nego i boljim. Kampanja slavi i podržava naše partnere u maloprodaji, uključujući lokalne hotele, barove i restorane koji su otvorili vrata zajednici nakon vrlo izazovnog razdoblja za cijelu industriju i koji su uvijek bili u središtu naših aktivnosti”.

Lansiranje kampanje popraćeno je drugom fazom pomoći zajednici koja se ogleda u opsežnim aktivnostima s kojima Coca-Cola želi pomoći sektoru ugostiteljstva i svojim HoReCa partnerima. Podrška HoReCa partnerima odvija se kroz izdvajanje dodatnih sredstava i ekspertize koja omogućuje ugostiteljima kreiranje vlastitih oglasa preko inovativne digitalne platforme Ad Creator. Nakon što ugostitelji kreiraju oglase, Coca-Cola ih sponzorira i promovira na online kanalima. Oglasi se na individualiziran način dijele na online kanalima i pomažu ugostiteljima komuniciranje vlastite ponude ili jednostavno pozivaju goste u svoje hotele, restorane ili barova. Ova vrsta podrške dostupna je za 330 ugostiteljskih objekata u Bosni i Hercegovini.

Za dio partnerskih ugostiteljskih objekata kreiraju se posebni suncobrani s integriranim dispenzerima za dezinfekciju ruku, čime se umanjuju troškovi nastali prilagodbom mjerama za borbu protiv Covid-19.

Ova Coca-Cola je na nas – Nakon dužeg perioda u kojem smo ostali bez mnogo stvari koje smo uzimali zdravo za gotovo, vraćamo se starim navikama. Život u zatvorenom naučio nas je da budemo oprezniji, ali i otvoreniji nego ikad. Željni prijatelja, žedni druženja – vrijeme je da opet zajedno nazdravimo, uz poštivanje svih propisanih epidemiološkim mjera. Zato je pokrenuta promocija “Ova Coca-Cola je na nas” s kojom potrošači mogu osvojiti besplatnu Coca-Colu ili Coca-Colu No Sugar u svom omiljenom kafiću. Informacije o preuzimanju kupona za besplatnu Coca-Colu i popis ugostiteljskih objekata dostupni su na: https://www.coca-cola.ba/promocije/ova-coca-cola-je-na-nas.

O The Coca-Cola Company

The Coca-Cola Company (NYSE: KO) najveći je svjetski proizvođač napitaka koji potrošačima nudi osvježenje kroz više od 500 različitih brendova u više od 200 država širom svijeta. Naših 21 brendova vrijedni su po milijardu dolara, a među njima ih je njih 19 koji imaju varijante sa smanjenim kalorijama ili bez šećera kako bismo potrošačima omogućili izbor umjerenog unosa šećera. Uz Coca-Coline napitke, neki od naših vodećih brendova širom svijeta uključuju: AdeS napitke na bazi soje, Ayataka zeleni čaj, vodu Dasani, Del Valle sokove, Fantu, Georgia kafu, čajeve i kave Gold Peak, Honest Tea, Minute Maid sokove, Powerade sportske napitke, Simply sokove, funkcionalnu i vitaminsku vodu, Sprite te Zico kokosovu vodu. U Coca-Coli smo predani pozitivnom doprinosu svijetu. To započinje sa smanjenjem količine šećera u našim napitcima te kontinuirano uvođenje novih s dodatnim pogodnostima. Isto tako, kontinuirano radimo na smanjenju našeg ekološkog otiska, stvaranju zadovoljavajućeg radnog okruženja za naše zaposlenike i suradnike, i stvaranju ekonomskih prilika u zajednicama u kojima poslujemo. Zajedno s partnerskim punionicama zapošljavamo više od 700.000 zaposlenika u svijetu. Za dodatne informacije posjetite internetsku stranicu Coca-Cola Journey (http://www.coca-colacompany.com), a pratiti nas možete na Twitteru, Instagramu, Facebooku i LinkedInu.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje