Srijeda, 24. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Miškovićev online prodajni gigant nakon Srbije stiže u BiH

Preuzmite sliku

Kompanija Delta Holding srbijanskog biznismena Miroslava Miškovića nedavno je najavila da je uveliko u razvoju e-commerce platforme, pod imenom Ananas, i da će ona biti aktivna već u prvoj polovini ove godine, a da će investicija u narednih pet godina u ovaj servis biti 100 miliona eura.

Rajko Mandić, generalni direktor platforme Ananas, sada je rekao da pripreme za pokretanje online trgovine počele prije skoro godinu dana. U razvoj su uključeni konsultanti iz Boston Consulting Group, zatim iskusni menadžeri iz velikih svjetskih online trgovina, kao što je bivši direktor logistike u Mercado Libre, najvećoj online trgovini u Južnoj Americi.

– Platformu razvija kompanija HTEC. Cilj svih ovih aktivnosti je da kupcu Ananasa ponudimo iskustvo kakvo nude najveće svjetske online trgovine. Plan je da Ananas počne da radi već tokom ljeta ove godine – objašnjava Mandić za InStore Srbija.

Ananas će, kako je rekao, najprije biti dostupan korisnicima u Srbiji, nakon čega će se vrlo brzo pojaviti i na tržištima BiH, Crne Gore i Makedonije. Za kraj su ostavili tržišta Hrvatske i Slovenije.

Kako najavljuje, korisnici će na Ananas platformi moći da pronađu sve što im je potrebno – od elektronike, preko odeće i obuće, pa sve do alata i malih kućnih aparata. U ponudi će biti isključivo novi proizvodi, a prodavci su preduzeća, proizvođači i trgovci, za razliku od nekih online trgovina na kojima proizvode nude građani.

Korisnici će imati mogućnost da naruče proizvode direktno iz Ananas Fullfilment centra, i na taj način će biti obijezbeđen, ističe Mandić, svjetski standard dostave.

– Uvjereni smo da će ova kombinacija pouzdanog prodavca, kvalitetne robe i najkvalitetnije isporuke koju će obezbijediti Ananas, zajedno dati udobnu, brzu i pouzdanu online kupovinu, kakva na našem tržištu još nije zaživjela – smatra on.

Mandić, dalje, otkriva da je jedna od inovacija koju Ananas uvodi na naše tržište Fulfillment Servis za prodavce.

– Za prodavce koji se odluče da koriste Ananas Fulfillment Servis (AFS), mi ćemo preuzeti skladištenje, pakovanje i dostavu robe do krajnjih kupaca. Prodavci će sami birati koliki dio asortimana žele da drže u našem magacinu. Naš komercijalni tim će im biti od pomoći da naprave najbolji izbor – naglasio je.

U veoma konkurentnom okruženju, kao što je oblast e-trgovine, glavni aduti Ananasa će biti precizna i brza dostava, razvijena korisnička podrška, kvalitet i veliki izbor ponuđene robe, kao i cjelokupno korisničko iskustvo, za koje u kompaniji žele da bude na nivou vodećih svetskih online trgovaca.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje