Utorak, 19. Januara 2021.
Tuzlanski.ba logo

Mastercard do kraja novembra svojim korisnicima nudi povrat novca od 4 KM za mobilna plaćanja

Preuzmite sliku

Mastercard do kraja novembra svojim korisnicima nudi povrata novca od 4 KM za mobilna plaćanja Korisnici Mastercard kartica koji do kraja novembra svoj telefon iskoriste za plaćanje, dobiće povrat potrošenih sredstava u iznosu od 4 KM.

U periodu od 20. oktobra do 30. novembra 2020. godine, korisnici Mastercard kartica koji izvrše minimalno tri plaćanja u zbirnom iznosu od najmanje 20 KM koristeći uslugu mobilnog novčanika, dobiće natrag 4 KM na račun povezan sa Mastercard karticom u roku od 15 dana od dana trećeg korištenja usluge.

  • Kako bi koristio plaćanje mobilnim novčanikom, sve što je potrebno da korisnik uradi jeste da ima Mastercard karticu i instaliranu aplikaciju mobilnog novčanika banke na svom mobilnom telefonu. Plaćanja se obavljaju na isti način kao i beskontaktna plaćanja platnim karticama – prislanjanjem mobilnog telefona na POS terminal.

    Tokom trajanja kampanje, svaki korisnik može iskoristiti ovu pogodnost jednom, a korisnici Mastercard kartica u BiH mogu koristiti neki od četiri trenutno dostupnih mobilnih novčanika za Android operativni sistem u NLB banci, Raiffeisen banci, UniCredit banci i UniCredit banci Banja Luka.

    Jelena Ristić, direktorka za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard, tom prilikom je izjavila sljedeće:

    Mobilna plaćanja i mobilni novčanici su osvježenje za industriju i znak da tržište plaćanja u Bosni i Hercegovini ide u korak sa modernim vremenom. Mastercard korisnici imaji priliku da biraju između četiri opcije za mobilna beskontaktna plaćanja i odaberu onu koja im najviše odgovara i pri tom ostvare benefite. Ono sa čime nema kompromisa je sigurnost plaćanja, a to je, zajedno sa prepoznatljivim i besprjekornim korisničkim iskustvom koje Mastercard pruža, razlog za sve veću popularnost mobilnih plaćanja među našim građanima.

    Na nivou Evrope, 64% potrošača plaća beskontaktno – karticom ili telefonom

    Iz kompanije Mastercard podsjećaju kako ne treba zaboraviti da u trenutnoj situaciji uzrokovanoj pandemijom, mobilna plaćanja zajedno sa ostalim beskontaktnim načinima plaćanja pružaju dodatnu bezbjednost korisnicima kojima je važno da provedu što manje vremena na fizičkim prodajnim mjestima i imaju što manje fizičkih kontakata.

    „Imajući u vidu da mobilni telefon prilikom plaćanja ostaje u rukama korisnika, oni u svakom momentu mogu biti sigurni da na raspolaganju imaju pouzdano i funkcionalno rješenje kojim štede svoje vrijeme, a koje do kraja novembra, štedi i njihov novac“, ističu predstavnici Mastercard-a.

    Da to nije samo trend, svjedoče i posljednji podaci koji pokazuju da sedam od deset potrošača smatra da će njihov prelazak na mobilna i digitalna plaćanja koji se desio tokom korone biti trajan. Osim toga, 76% trgovaca u SAD ističe da ih je pandemija pogurala da digitalizuju svoje poslovanje, 50% njih je omogućilo digitalne servise za prijem sredstava, a napredak u ovim sektorima očekuje se i na evropskom nivou.

    Sa druge strane, više od 2.600 banaka i 1.200 izdavalaca tokena ima lansirane mobilne novčanike za Mastercard mobilna plaćanja, a 64% potrošača na nivou Evrope plaća beskontaktno, bilo karticom ili telefonom.

    Za više informacija, molimo vas posjetite www.mastercard.ba

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje