Ponedjeljak, 12. Aprila 2021.
Tuzlanski.ba logo

Lixil Emena slavi pokretanje platforme za digitalno iskustvo GROHE X za brend GROHE

Preuzmite sliku

Prvog dana lansiranja nove platforme “GROHE X”,  zabilježen je veliki odaziv, 12.000 posjetilaca.

Kao jedan od prvih sanitarnih brendova, GROHE je predstavio svoju prvu certificiranu platformu po svjetskim standardima dizajniranja. GROHE X platforma svim profesionalnim poslovnim partnerima i potrošačima GROHE-a nudi informativne i inspirativne multimedijske sadržaje, prilagođen program koji uključuje videozapise s uputama, pozadinske članke i sobe od 360 ° koje omogućavaju posjetiteljima da uživaju u potpuno novom digitalnom iskustvu.

„GROHE X” je prekretnica u istoriji našeg brenda. Ova platforma otvara jedinstvene mogućnosti za iskusiti GROHE i na taj način možete otkriti naše proizvode. Na GROHE X se možete povezati gdje god se nalazili i kad god to budete željeli. U vremenu kada moramo biti fizički odaljeni GROHE X nas spaja. Pozitivne povratne informacije koje sam dobio od kupaca iz cijelog svijeta ponovno su potvrdile da smo prije osam mjeseci donijeli pravu odluku. Digitalno putovanje na koje smo krenuli s GROHE X je tek započeto. Platforma je tu da ostane i neprestano će se razvijati tokom narednih mjeseci.”, kaže Jonas Brennwald, lider LIXIL EMENA i zamjenik direktora Grohe AG.

  • Nova prekretnica na GROHE-ovom putu održivosti

    Uspješan početak pokretanja GROHE X obilježilo je posjećivanje različitih formata – događaji uživo, format – zahtjev za pozvane goste, te slobodni format – dostupnog uredničkog sadržaja. GROHE X pokretanje platforme započeo je premijerom, koja je globalnom brendu dala priliku da još jednom dokaže svoj status pionira održivosti u sanitarnoj industriji. Globalni brend predstavio je svoja četiri najprodavanija proizvoda koja su certificirana u skladu sa Cradle to Cradle standardima.

    „Postizanje certifikata Cradle to Cradle na zlatnom nivou je ogroman korak u našim naporima za održivost. Ponosan sam što smo jedan od prvih brendova u sanitarnoj industriji koji se još jednom jasno obavezao na održivu transformaciju i postavio novo mjerilo. Budući da građevinski sektor čini više od 50 posto svjetske potrošnje materijala, pomak od linearnog modela u korist kružne ekonomije presudan je za zaustavljanje eksploatacije prirodnih resursa. Moramo početi razmatrati proizvode na kraju njihovog vijeka trajanja kao vrijedne banke materijala, umjesto da koristimo nove resurse.” Objasnio je Thomas Fuhr, Leader Fittings LIXIL International i zamjenik direktor Grohe AG ukazujući na važnost kružnog pristupa u strategiji održivosti brenda.

    Značaj pokretanja promjena u građevinskoj industriji i stavljanje fokusa na zelene zgrade zasnovano je na principu dizajna Cradle to Cradle. Održiva arhitektura se može i treba provoditi već danas, bio je zaključak na jučerašnjoj panel diskusiji.

    GROHE je također predstavio novi program “GROHE Installer Vocational Training and Education” (GIVE) koji jača socijalnu dimenziju angažiranosti brenda održivosti. GROHE već sarađuje sa 26 institucija koje nude obuku vodovoda širom EMENA regije. Kao dio programa GIVE, brend podržava škole vodovoda u stvaranju vrhunskog okvira za obuku instaliranjem modernih objekata, pružanjem materijala za učenje, a sve to uz pomoć iskusnih tehničkih trenera. Studenti koji završe specifičnu obuku za proizvode koju je osmislio GROHE, dobijaju međunarodno priznati certifikat.

  • Relevantne inovacije za životni prostor i naše bolje sutra

    GROHE od svog osnivanja postavlja kupca u fokus. To je impresivno podvučeno predstavljanjem obnovljenog bestselera GROHE Eurosmart. Četvrtom generacijom slavine, brend je unaprijedio jedan od svojih osnovnih proizvoda, čineći Eurosmart najsvestranijom linijom u portfoliju.

  • „Svojim proizvodima želimo odgovoriti na promjenjive potrebe potrošača i ispratiti trendove. U razvoju proizvoda fokus su nam tri ključna makro trenda: urbanizacija, zdravlje, održivost. Na primjer, prošle godine ideja o kupaonici kao spa ili wellness dijelu zaista se ubrzala. Potrošači traže proizvode za kupaonice koji im pomažu u stvaranju nezaboravnih iskustava i žele transformisati kupaonicu u prostor u kojem mogu dobro brinuti o svom tijelu, umu i duši. Naš odgovor na ovaj trend je nova GROHE SPA kolekcija koju smo pripremili kako bi korisnicima omogućila potpuno opuštanje i uživanje“, kaže Patrick Speck, lider LIXIL Global Design, EMENA.

  • GROHE će u narednim danima također na platformi prikazivati sadržaj vezan za razvoj industrije. U budućnosti, GROHE X će se proširiti tako da pored digitalne ponude uključi i iskustva hibridnih i mobilnih brendova.

    Otkrijte šta je sljedeće na grohe-x.com.

    Pratite GROHE na društvenim mrežama putem Facebook-a, Twitter-a, Instagrama, LinkedIna i YouTube-a.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje