Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Kompanija “dm” prestaje s podjelom malih besplatnih plastičnih vrećica

Preuzmite sliku

Još svega šest dana kupci u “dm” prodavnicama će moći besplatno preuzeti male plastične vrećice prilikom kupovine, jer od 12. avgusta “dm” ih trajno povlači iz svoje ponude.

Naime, kako bi se reducirala upotreba tankih plastičnih vrećica, koje se u prosjeku koriste svega 12 minuta, dok njihova razgradnja traje nekoliko stotina godina, “dm” uvodi nove mjere kojima želi podstaći zaštitu okoliša i stimulisati kupce na savjesnu kupovinu. U prodaji će i dalje ostati čvršće plastične vrećice namijenjene višekratnoj upotrebi.

– Kao predvodnik primjene savremenih praksi održivog razvoja, “dm” je prvi prodajni lanac u našoj zemlji koji je još 2012. godine uveo prodaju plastičnih vrećica umjesto besplatne podjele. Zabrinuti činjenicama i brojkama koje ukazuju kako u BiH godišnja potrošnja plastičnih vrećica iznosi više od milijardu komada, dok se na mjesečnom nivou troši sto miliona, odlučili smo se za novi korak koji za cilj ima da zajedno s našim kupcima doprinesemo zaštiti okoliša i očuvanju prirode – izjavila je Admira Isaković, voditeljica Nabave i Marketinga kompanije “dm drogerie markt” BiH i dodala kako kupci mogu imati “ceker za cijeli život”, jer u bilo kojoj “dm” prodavnici svoj dotrajali platneni ceker uvijek mogu besplatno zamijeniti za novi.

  • Kako bi ozvaničili početak ovih promjena, “dm” će na dan 12. avgust svima koji obave kupovinu u iznosu od 20 KM i više poklanjati ceker “Učinimo svjesno”. Ova  inicijativa dio je društveno-odgovornih praksi koje velike kompanije širom svijeta realiziraju s istim ciljem, a to je redukcija plastičnog otpada. S obzirom da se plastične vrećice razgrađuju stotinama godina, onemogućuju tako i razgradnju organskog otpada koji se u njima deponuje. Stoga je edukacija i podsticanje stanovništva na korištenje alternativnih rješenja jedan od načina smanjenja zagađenja okoliša.

    – Ekološke katastrofe u BiH ali i svijetu čiji smo svjedoci iz godine u godinu nas zabrinjavaju, ali i služe kao vodič za predstojeće aktivnosti društvene odgovornosti koje će biti usmjerene na ekologiju i podršku očuvanju prirode u našoj zemlji. Iskreno se nadamo da će i kupci pronaći smisao i slijediti našu misiju, a mi ćemo se potruditi da i našu ponudu dodatno obogatimo proizvodima koji su dobri za čovjeka i okoliš – dodala je Isaković.

  • U “dm” prodavnicama širom BiH kupci već sada mogu pronaći širok izbor proizvoda prirodne kozmetike, organske hrane, proizvoda za domaćinstvo čiji su sastojci i proizvodnja u skladu sa ekološkim standardima.

    Osim što će trajnom ponudom “dm cekera za cijeli život” pomoći svojim kupcima da što prije razviju navike korištenja cekera umjesto plastičnih vrećica, kako bi ih dodatno stimulisao na zaštitu okoliša, od 12. avgusta “dm” pokreće i društveno odgovornu inicijativu “Zajedno za bolje sutra”, kojim će podržati inicijative kupaca za uređenja okoliša i unaprijeđenje života stanovnika u njihovim lokalnim zajednicama. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje