Subota, 28. Marta 2020.
Tuzlanski.ba logo

Koronavirus u BiH

ZARAŽENI

258

OPORAVLJENI

5

UMRLI

4
Preuzmite sliku

Kako najbolje upravljati radnim vremenom?

Postoji bezbroj načina da budete produktivni, a da pritom svoje vrijeme ne trošite na nevažne stvari. Primjer tako nečeg može biti svakodnevno pisanje “to-do” liste.

Ključ dobre organizacije vremena je u tome da budemo pažljiviji prilikom odabira onoga na šta želimo više obraćati pažnju.

U nastavku, stručnjaci za karijeru navode šest savjeta kako biti produktivan i bolje organizovati vrijeme:

Planirajte večer prije

Prije odlaska na spavanje uvijek uzmite nekoliko minuta vremena kako biste donekle organizovali sutrašnji dan. Provjerite još jednom svoj raspored i što vas sutra očekuje ili ponekad napravite “to-do” listu, kako neku od obaveza ne biste preskočili. Malo planiranja može biti od velike koristi.

Probudite se ranije

Kada ustanete ranije imate i više vremena da isplanirate i organizujete dan pred sobom. Riješite li neke obveze prije, tada vam ostaje više vremena u ostatku dana za neke druge stvari.

Ograničite svoje distrakcije

Da biste ostali fokusirani na obaveze koje morate obaviti u jednom danu ograničite sve distrakcije koje vas u tome sputavaju. Ovo ne znači samo da ograničite svoje korištenje društvenih mreža, već i na poslu skratite razgovor sa kolegama koji su vam uglavnom služili odugovlačenju povratka na posao.

Odaberite tri do pet obveza koje morate obaviti u jednom danu.

Pojednostavite svoju “to-do” listu i postavite sebi manji broj dnevnih obveza koje morate izvršiti do kraja dana. Tako ćete ostati produktivni, a nećete biti pretrpani obvezama.

Odredite vaš glavni cilj

Odlučite šta je vaš dugoročni cilj. Glavni razlog zbog kojeg ljudi slabo koriste svoje vrijeme je to što nemaju jasan cilj. Stoga, ako vam se pojavi nešto što vam neće biti od koristi u postizanju cilja, već će samo biti smetnja, pravo je vrijeme da to ne prihvatite raditi u datom trenutku.

Svoj glavni cilj podijelite u više manjih koraka

Svoj cilj podijelite u nekoliko manjih, dnevnih obaveza. Ako je, naprimjer, vaš cilj povećati prodaju do određenog iznosa u ovoj godini, tada taj iznos podijelite na mjesece, sedmice, čak i dane. Kada jednom to učinite znaćete tačno koliko posla trebate dnevno da odradite i prema tome planirate svoje dane. (Ekapija.com)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje