Četvrtak, 28. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Jedi kao šampion: Zdravom ishranom do smanjenja gojaznosti kod djece

Preuzmite sliku

 

Problem gojaznosti u svijetu dostigao je epidemijske razmjere, a posebno je alarmantan podatak da rapidno raste gojaznost djece, uzrokovana lošom ishranom i smanjenom fizičkom aktivnošću.

U namjeri da skrene pažnju na rastuću gojaznost kod djece i podigne svijest o ozbiljnosti ovog problema, kompanija Arčelik, koja u Bosni i Hercegovini posluje sa partnerom Omega doo  Živinice, najavila je kampanju ,,Jedi kao šampion“ uz podršku FC ,,Barcelona“.

„Gojaznost kod djece je zaista globalno pitanje i u konstantnom je porastu. Mi u ,,Beku“, smatramo da možemo da pomognemo u riješavanju ove krize na dva važna načina: uz pomoć naših inovativnih tehnologija koje nam omogućavaju da se lakše zdravo hranimo i ohrabrivanjem djece da se okrenu zdravim navikama. Naš cilj je jednostavan – smanjiti  gojaznost kod djece putem prevencije i edukacije“, istakao je Hakan Bulgurlu, izvršni direktor Arčelik grupe, matične kompanije brenda ,,Beko“.

 

Kampanja ,,Jedi kao šampion“ startovaće globalno januara 2018. godine, osnažujući roditelje i djecu da razmisle o odabiru hrane i slijedeći primjer svojih idola iz FC ,,Barcelona“ budu aktivni svakog dana i jedu zdravo.

,,Jedi kao šampion“ pruža porodicama i mogućnost da se upoznaju sa navikama u ishrani najboljih igrača svijeta kroz istoimenu knjigu recepata dostupnu na kompanijskoj web stranici u čijoj izradi su učestvovali nutricionisti fudbalskog kluba, kao i čuvena ,,food“ blogerka Ela Mils, poznatija kao „Deliciously Ella“.

Ni fudbalska legenda FC ,,Barcelona“, Patrick Kluivert, nije krio svoje oduševljenje inicijativom: „Da bih igrao najbolje što mogu evo već više od 15 godina, bilo je jako važno da se zdravo hranim. Tome danas učim i svoju djecu i zato podržavam inicijativu ,,Jedi kao šampion“ koja će motivisati roditelje i djecu širom svijeta da vode računa o ishrani.

O brendu ,,Beko“:

Beko je drugi najveći evropski brend bijele tehnike i brend sa najbržim rastom u ovom sektoru. Internacionalni je brend kućanskih aparata Arčelik grupe, koja ima 14 fabrika za proizvodnju bijele tehnike sa trideset hiljada zaposlenih širom svijeta i predstavništvima u dvadeset i sedam država. Arčelik nudi proizvode i usluge za 11 brendova (Arčelik, Beko, Grundig, Defi, Arktik, Blomberg, Elektrabregenz, Leisure, Flavel, Daulans i Altus) u 133 zemlje. Shodno tome, Arčelik Grupa je prošle godine zabilježila konsolidovani prihod u iznosu od 5,2 milijarde dolara.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje