Petak, 29. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Gotovo 90 posto Coca-Colinih proizvoda na bh. tržištu se proizvodi u BiH

Preuzmite sliku

Uz obilježavanje pet decenija od početka distribucije Coca-Colinih proizvoda na tržištu Bosne i Hercegovine, javnosti je predstavljen Izvještaj o održivom poslovanju Coca-Cole HBC B-H Sarajevo u 2018.

Navedeno je da se, od ukupno 120 miliona litara bezalkoholnih pića koje Coca-Cola HBC B-H uvozi ili proizvodi za domaće tržište, 89 posto proizvodi u Bosni i Hercegovini, a 68 posto ukupne nabavke (po troškovima) u 2018. otišlo je domaćim dobavljačima.

Količina otpada smanjena je za 55 posto od 2010., od iste godine je smanjena i potrošnja vode za 52 posto, a više od 95 posto otpada reciklirano je u 2018. Ukupna količina ispuštene pročišćene vode smanjena je za 17,5 posto od 2014.

Iz Coca-Cole HBC B-H Sarajevo ističu da su posebno ponosni na činjenicu da su dvije godine unaprijed ispunili jedan od ciljeva održivog poslovanja Grupe za 2025.: od 2018. više od 50 posto frižidera na domaćem tržištu su energetski učinkoviti rashladni uređaji.

Također, navode da je Coca-Cola i dalje daleko najpopularniji proizvod kompanije, premda sa smanjenim udjelom u kategoriji gaziranih bezalkoholnih pića u posljednje tri godine (pad sa 63 posto u 2016. na 58 posto u 2018.). To smanjenje odgovara sve većem udjelu pića bez kalorija Coca-Cola Zero, koji je porastao s nešto više od dva posto u 2016. na više od 5,5 posto u 2018.

– S fokusom na to da se potrošačima ponudi što više željenih proizvoda, uključene su opcije s malo šećera i bez šećera, kroz kategorije i na širem rasponu ambalaže, a uz pružanje jasnih i transparentnih informacija potrošačima je omogućeno donošenje informisanih izbora. Posebno se može uočiti napredak koji se tiče smanjenja ekološkog otiska kompanije: potrošnja energije tokom proizvodnje smanjena je za 26 posto, reciklirano je 13 posto više otpada, potrošnja vode je smanjena za 52 posto, a generisano je 55 posto manje otpada – kaže se u izvještaju.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,