Petak, 19. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Coca-Cola HBC preuzima Bambi za 260 miliona eura

Preuzmite sliku

Coca-Cola HBC AG započela je proces akvizicije vodeće konditorske kompanije u Srbiji Bambi od fonda Mid Europa Partners u vrijednosti od 260 mil EUR, saopšteno je iz te kompanije.

Konačni sporazum će biti definisan kroz završna usaglašavanja, a akvizicija ostaje podložna uobičajenim uslovima i odobrenjima nadležnih organa zbog čega se očekuje da će proces biti okončan u drugom kvartalu 2019. godine. Strateška namjera je da ova akvizicija omogući kompaniji nove razvojne mogućnosti u Srbiji i regionu, kao i mogućnost proširenja u komplementarne kategorije proizvoda.

– Ova akvizicija predstavlja izvrsnu priliku za stvaranje dodatne vrijednosti za našu kompaniju, kupce i akcionare. U naš postojeći portfolio vodećih brendova napitaka dodaćemo potrošačima dobro poznate, komplementare brendove, kao i inovativne vještine i znanja. Ovo će dodatno ojačati našu relevantnost na tržištu i odnos sa kupcima i dati nam mogućnost da povećamo svoje prisustvo u ključnim prilikama za konzumaciju, kao što su početak dana, konzumacija u pokretu i užina i osvježenje kod kuće – glavni izvršni direktor kompanije Coca-Cola HBC AG Zoran Bogdanović.

Ova akvizicija će portfoliju kompanije u Srbiji, koje je ujedno i jedno od najbrže rastućih tržišta kompanije Coca-Cola HBC globalno, dodati vodeće domaće tržišne brendove u veoma značajnoj i prije svega komplementarnoj kategoriji. Takođe, ova akvizicija nudi mogućnost sinergije kroz zajedničke promocije i komplementarne inovacije. Značajna vrijednost kompanije Bambi jeste i jaka distributivna mreža, uključujući rashladnu distribuciju u strateški važnim kanalima, kao što su tradicionalna maloprodaja i HoReCa.

– Nakon obilježavanja pola vijeka od početka proizvodnje coca-cole u Srbiji, nakon kontinuiranog rasta i osvajanja prestižnog Endru David kupa tri godine zaredom za najuspešniju poslovnu operaciju unutar Coca-Cola HBC grupe, sigurni smo da je naš tim spreman da podrži ovu važnu odluku kompanije da zakorači u kategoriju grickalica i konditorskih proizvoda. Ova akvizicija je potvrda da je Srbija vrlo atraktivno odredište za strane investicije, ali i dokaz odlučnosti naše kompanije, Coca-Cola HBC Srbija, da ostanemo integralni dio lokalne zajednice u kojoj poslujemo i nastavimo da razvijamo svoje poslovanje u ovoj zemlji. Siguran sam da će naši globalni brendovi, znanje stečeno na brojnim tržištima, kao i posvećenost lokalnoj zajednici, udruženi sa Bambijevim vodećim brendovima na tržištu konditorskih proizvoda, biti prava dobitna kombinacija! Dodatno, sa velikom radošću želimo dobrodošlicu svim novim kolegama iz Bambija u našu Coca-Cola HBC porodicu – izjavio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

Coca-Cola HBC AG je vodeća punionica kompanije Coca-Cola sa prodajnim volumenom od preko 2 milijarde jedinica. Kompanija posjeduje širok geografski otisak sa poslovnim operacijama u 28 zemalja u kojima osvježava oko 590 miliona ljudi.

Bambi, osnovan 1967, je lokani vodeći proizvođač konditorskih proizvoda iz Požarevca. Brendovi ove kompanije su Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek i Josh. Kompanijin vodeći brend biskvita, Plazma, posjeduje 29% tržišnog udjela u pomenutoj kategoriji i najprepoznatljiviji je brend u Srbiji.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,