Petak, 29. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Brendiranje južnog Jadrana i doline Neretve kao jedinstvene turističke cjeline BiH i HR

Preuzmite sliku

Hercegovina, kao i jug Hrvatske, obiluje bogatom povijesno-kulturnom baštinom i prirodnim ljepotama.

Brendiranje južnog Jadrana i doline Neretve kao jedinstvene turističke cjeline i destinacije Bosne i Hercegovine i Hrvatske, tema je Ekonomskog foruma koji je održan u okviru Sajma privrede u Mostaru.

Sektor turizma, koji je najviše pogođen za vrijeme pandemije Kovida-19, nužno je oporaviti, a najbolji način za to je regionalno povezivanje i stvaranje zajedničkog turističkog proizvoda koji će biti pokretač razvoja privrede.

Hercegovina, kao i jug Hrvatske, obiluje bogatom historijskom-kulturnom baštinom i prirodnim ljepotama koje se nadovezuju, a uz gastronomsku i pustolovnu ponudu, čine jedinstvenu turističku cjelinu koja kao takva treba biti dio zajedničke turističke ponude dvije zemlje. Privatni sektor je ovu regiju već odavno prepoznao kao jedinstvenu turističku destinaciju i goste iz Hrvatske dovodi u Hercegovinu i obrnuto, kaže resorna federalna ministrica, ističući da iza brendiranja ovakvog projekta mora stajati vlada.

Edita Đapo, ministrica turizma i okoliša Federacije BiH – “Mislim da će biti izvanredno da radimo skupa, brendiramo ovu regiju, da promovišemo, da imamo više turista, a to znači više radnih mjesta u turizmu i veće prihode”.

Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta Republike Hrvatske – “Vrlo važno je, zato smo danas ovdje, kako ćemo se zajednički moći što više pozicionirati na tržištu jer Evropa, prema evropskim strateškim dokumentima do 2020. godine, a i za slijedeće desetljeće, je upravo kao jedinstvena destinacija i upravo u tom segmentu gledamo i ovo današnje brendiranje južnog Jadrana i doline Neretve. Isto tako, zračne luke su nam važan segment”.

Upravo razvoj zračnog prometa, konkretno Zračna luka Mostar, kako je istaknuto, može biti pokretač razvoja kompletnog turizma, ali i privreda ne samo u Hercegovini, nego i šire. Cilj je vratiti broj putnika na brojku prije pandemije, što je oko 36 hiljada, a nakon toga raditi na strateškim projektima i uvođenju niskotarifnih linija, kažu u Upravi mostarske zračne luke.

Ivan Ljubić, direktor Zračne luke Mostar – “Upravo je taj model koji mi želimo ovdje primijeniti. U regiji se pokazalo da su primarni, sekundarni, pa čak i tercijarni prihodi koji dolaze na osnovu tog dijela razvoja privrede, odnosno turizma kao grane gospodarstva, multiplikatori su nevjerovatni”.

Uz vjerski, sve više se traži aktivni odmor, pa su nužna sve veća ulaganja i u avanturistički turizam. Resorna ministarstva Hrvatske i Bosne i Hercegovine ističu kako će napraviti jasan plan promocije i brendiranja turističkih potencijala dvije zemlje kao jedinstvene destinacije Evrope. (BHRT)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje