Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Raste broj korisnika Narodne kuhinje u Tuzli

Preuzmite sliku

Pandemija i poskupljenja prehrambenih proizvoda utiču i na rad Narodne kuhinje “Imaret”.

Mnogi su ostali bez posla tako da se povećao broj korisnika. Iz Reginalnog ureda “Merhamet” u Tuzli kažu da su otvorili vlastitu pekaru kako bi uštedili, ali je brašno drastično poskupilo i plaše se najavljenih dodatnih poskupljenja. Narodna kuhinja Imaret u Tuzli priprema oko 2 400 obroka dnevno. Dostupni su na 18 punktova u Tuzli, Kalesiji, Lukavcu i Gračanici.

Međutim otkako je proglašena pandemija broj korisnika se povećava.

“Pored tih 18 punktova imamo kućnu dostavu. Uveli smo je na početku pandemiej kada osobe preko 60 godina nisu mogle da izlaze. Shvatili smo da ima mnogo ljudi koji nisu naši korisnici jer ne mogu doći do kuhinje. Imamo puno više zahtjeva nego što možemo da odgovorimo”, rekla je direktorica Regionalog ureda “Merhamet” Tuzla Mensura Husanović za RTV TK.

Razmatrajući mogućnosti otvaranja dodatnih punktova za podjelu hrane ipak su zaključili da to ne čine jer nisu sigurni da bi mogli odgovoriti s obzirom na najavljena poskupljenje prehrambenih proizvoda.

“Imamo akciju ‘Djeca pomažu rad Narodne kuhinje‘. Pozivam roditelje da učestvuju u toj akciji odnosno da po svojoj djeci pošalju osnovne životne namirnice da mi možemo preuzeti. Ta akcija nam uvijek pomogne da izdržimo do kraja godine”, dodala je Mensura Husanović.

Iako imaju vlastitu pekaru, to nije smanjilo troškove. Vreća brašna je bila 19 maraka a sada 24. U Regionalnom uredu “Merhamet” u Tuzli očekuju pomoć Kantonalne vlade, veća izdvajanja gradova i opština kako bi mogli odgovoriti brojnim zahtjevima socijalno ugroženih građana.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,