Srijeda, 24. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Ni građani Tuzle nisu ostali imuni na groznicu Crnog petka (FOTO)

Preuzmite sliku

Ni građani Tuzle nisu ostali imuni na današnju groznicu tzv. Crnog petka (Black Friday).

Skoro sve trgovine koje se nazale u sklopu tržnih centara u Tuzli danas nude sniženja na robu i artikle koja dosežu do čak 70 posto. Povodom Crnog petka zabilježena je značajnija posjeta u RK Tuzlanka kao i Mercator centru dok je Bingo City Centar prema očekivanjima privukao i najviše posjetilaca.

‘Crni petak ili kako se u svijetu popularno naziva Black Friday je petak kojeg iz godine u godinu posjetioci i u našem regionu sa sve većim nestrpljenjem iščekuju. Kako se i sami možete uvjeriti po atmosferi koja vlada u BCC-u kupci su zadovoljni ponudom i kupivnom na sniženjima što dokazuju kese u njihovima rukama, nasmijana i zadovoljna lica koja vam sve govore. Naši zakupci zaista su potrudili se da omoguće odlične popuste, a mi zajedno sa njima smo se organizirali tako da svi oni koji vole dobar shopping imaju dovoljno vremena da obave isti jer će radno vrijeme biti produženo do 23 sata’ – za Tuzlanski.ba istakla je menadžerica BCC-a Tuzla Lidija Zulić.

Brojne trgovine najavile su popuste povodom Crnog petka do kraja sedmice pa svi oni koji nisu bili u mogućnosti danas da iskoriste priliku kako bi kupili nešto sebi ili nekome poklon po sniženoj cijeni mogu to uraditi do kraja sedmice.

Kako je nastao shopping fenomen Black Friday?

Izraz “Crni petak” je potekao iz SAD, gdje prvog petka nakon Dana zahvalnosti, trgovci maksimalno snižavaju cijene – čime počinje praznična sezona.

Pravi praznik za sve šopingoličare u Americi je aktuelan još od 1952. godine, a ubrzo je ova konzumentska pomama zaživjela i u Velikoj Britaniji, da bi se potom popularizovala u ostalim dijelovima Evrope, prvenstveno u Njemačkoj, Austriji i Švajcarskoj, ali i u Australiji, Indiji i Kini.

Ipak, najveća manija koja nastaje na ovaj dan ogromnih popusta dešava se svakako na tlu Amerike, gdje redovi se uveliko formiraju tokom ranih jutarnjih časova, da bi kada se radnje konačno otvore čitava stampeda ljudi nagrnula u objekat. Sasvim je logično što je upravo u Americi šopingholija “crnog petka” postala nacionalni fenomen, jer na tom tlu sve je i počelo.

Popusti su postali neizostavni dio ‘Black Friday’ manije, a sa godinama, ulog je počeo sve više da se podiže, te su se radnje međusobno takmičile, ne bi li se naravno privukao što veći broj kupaca.

Rezultat toga bili su popusti i preko 70 posto, megalomanske rasprodaje, radno vrijeme koje je počinjalo i do četiri, pa i pet sati ranije.

Ulog je iz godine u godinu sve veći, a šoping manija petka u novembru zahvatila je nedavno i naš region, te smo sigurni da neće proći dugo prije nego što ove drastične mjere mamljenja kupaca prodavci poduzmu i na našem području. (Foto: Blicko Junior | Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje