Subota, 20. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Najnoviji svjetski biznis trend: Prvi “Bleasure On” događaj u Tuzli

Preuzmite sliku

Bleasure On predstavlja jedinstven spoj B2B (Business to Business) & B2C (Business to Customer) evenata, čiji je cilj organizacija i sprovođenje korporativnih događaja i susreta u ugodnom ambijentu, praćenim zabavnim sadržajima i nagradnim igrama.

Bleasure On predstavlja najnoviji svjetski biznis trend kada su u pitanju konferencije i korporativni eventi. U prevodu Bleasure znači (en: Business – Biznis / Pleasure – zadovoljstvo).

Spajajući biznis i zadovoljstvo, prateći svjetske biznis i korporativne trendove grupa poduzetnica iz Tuzle okuplja se oko ideje organizovanja korporativno / zabavnih evenata sa ciljem širenja mreže kontakata, povećanja vidljivosti brenda, sklapanja novih poslovnih partnerstava i predstavljanja svojih proizvoda i usluga ciljanoj populaciji konzumenata.

Bleasure On koncept događaja

– Prezentacija biznisa/brenda
– Hot Chair ( Q/A sa prisutnim posjetiteljima)
– Nagradna igra ( poklanjanje proizvoda / usluga)
– Zabavni program & druženje

Datum održavanja & učesnici

Prvi Bleasure On događaj održati će se u tuzlanskom restoranu italijanske hrane „Little Italy“ 16.12.2018.godine, sa početkom u 19:00 sati.

Posjetiteljima na prvom „Bleasure On“ eventu predstaviti će se Emina Gospavić vlasnica restorana „Little Italy“, Dijana Mehinović vlasnica frizerskog salona „MD“ te vizažistica Selma Sarihodžić – „Selma's Beauty Studio“.

Osnivači i idejni tvorci koncepta Bleasure On događaja tuzlanske su poduzetnice Emina Gospavić (restoran „Little Italy“), Dijana Mehinović (frizerski salon „MD“) i Selma Sarihodžić (Selma's Beauty Studio).

Nakon više od 20 godina aktivnog učešća u privatnom sektoru i poduzetništvu grada Tuzla, odlučuju se na kreaciju ovog jedinstvenog koncepta sa željom učvršćivanja odnosa sa postojećim klijentima, uspostavljanju novih sa potencijalnim, povezivanjem vlastitih biznisa sa srodnim u cilju unapređenja usluge/proizvoda koju nude.

Na predstojećim događajima učešće će uzeti kako mali i srednji, tako i regionalni biznisi (njihovi vlasnici, osnivači, marketing menadžeri).

Pojedinačni ciljevi ovog koncept eventa se ne ogledaju samo u povećanju biznis profitabilnosti u smislu povećanja prihoda ili vidljivosti brenda na tržištu, nego i sa ciljem edukacije mladih poduzetnika ili onih koji se još uvijek ne usuđuju uploviti u poduzetničke vode.

Informacije i besplatne rezervacije mogu se izvršiti na telefon 061 187 264 – Dijana.

Više informacija možete pronaći na oficijelnom FB događaju.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,