Subota, 31. Jula 2021.
Tuzlanski.ba logo

Lidija Zulić direktorica BCC-a: Uskoro proširena ponuda centra, novi brendovi, veći prostor, stižu JUMBO i H&M

Preuzmite sliku

U razgovoru za Tuzlanski.ba direktorica Bingo City Centera, Lidija Zulić govorila je o periodu kojeg je uzrokovala pandemija koronavirusa, planovima BCC-a u narednom periodu, proširenju i otvaranju novih radnji, novim ponudama i dugo spominjanom dolasku H&M u grad soli… 

Kako komentarišete proteklu godinu od početka pandemije? Kako je ona uticala na rad centra?

“Situacija sa COVID-om je bila apsolutno neočekivana ne samo za nas već i za cijeli svijet, a našu industriju je posebno pogodila. Brojne restrikcije kroz ograničavanje kretanja, zabranu rada, zatim smanjenje kontakta među ljudima, nas je svakako natjerala da se preispitamo. Moram da kažem da sam jako ponosna na svoj tim jer smo se veoma brzo prilagođavali svim promjenama, izmjenama legislative, zakupcima, preporučenim epidemiološkim mjerama, kako bismo održali stabilnost poslovanja i nastavili dalje sa radom. U objektima se pridržavamo svih preventivnih mjera, a za to je opet neophodan taj uigran tim. Fleksibilnost ka svim partnerima i odlukama nam donose to da se i dalje uspješno nosimo sa cjelokupnom situacijom.”

  • Šta očekujete od narednog perioda?

    “Kompletna ova situacija nam je samo još više potvrdila da su moderni šoping centri puno više od mjesta kupovine, potvrdila nam je da su to mjesta gdje ljudi provode svoje slobodno vrijeme, viđaju se sa prijateljima, obavljaju sastanke, druže se sa porodicom, kreiraju uspomene – zapravo šoping centri danas su sastavni dio naših života. A pravac u kome ćemo dalje razvijati svoje poslovanje jeste da od njih pravimo sadržajnije objekte. I dalje ćemo nastojati da od našeg centra kreiramo jedinstvenu destinaciju za posjetioce koja prati njihov tempo života, koja im nudi unaprijeđeno iskustvo kupovine.”

  • Da li to znači otvaranje novih radnji?

    “Uzimajući u obzir da su potrebe i životni stil posjetilaca BCC-a u fokusu našeg poslovanja, odlučili smo da proširimo ponudu centra, dovedemo nove brendove i da redizajniramo i realociramo food court zonu centra. Napomenula bih da je riječ o dodatnih 10.000 m2 prodajnog prostora u centru, što podrazumijeva i dolazak novih zakupaca, a samim tim zapošljavanje ljudi iz Tuzlanskog kantona.”

    Već dugo se „šuška“ da poznati brand H&M dolazi u Tuzlu, zapravo u BCC?

    “Osim gore navedene promjene, premještanja food courta, u prostoru u kojem se on nalazio, doći će brojni novi zakupci. Sada mogu i zvanično reći da dugo očekivani H&M otvara radnju u BINGO City Center-u, koja će ujedno biti i prva radnja ovog poznatog brenda u Federaciji. Također, proširit ćemo i dio sa kuglanom Brunswick, te prostor za igraonicu. Sve će to sadržajno obogatiti segment zabave u centru. Na taj način, posjetiocima ćemo dati dodatni motiv da nas posjete.”

  • Kada je planirano otvaranje „novog“ dijela centra?

    “Dinamika „novog“ otvaranja se zapravo dešava u tri faze. Prva faza je bila premještanje hipermarketa Bingo na -1 nivo. Druga faza, koja nam je najbliža, planirana je za 7. maj kada će svoja vrata za posjetioce otvoriti novi zakupac JUMBO i to u prizemlju centra. Ova faza podrazumijeva i premještanje food court zone i kuglane  na poziciju iza kina Cinestar. Treća faza, za koju je i najviše interesovanja, bit će na jesen. To je period kada H&M otvara trgovinu. U trećoj fazi osim H&M-a dovest ćemo i još drugih zakupaca koji će upotpuniti  ponudu u BCC.”

    Na šta se fokus stavio u doba pandemije?

    “Na partnerstvo, timski rad, fleksibilnost i to da svakoj situaciji pristupamo realno kako bismo izvukli maksimum od nje. I naravno, period pandemije je još više potvrdio koliko je važno da se borimo za svakog potrošača, da budemo najbolji što možemo i da im ponudimo doživljaj i uslugu koja može poboljšati kvalitet života.” zaključuje Zulić. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje