Četvrtak, 28. Marta 2024.
Tuzlanski.ba logo

Alem Lolić, direktor TNT grupacije: Radio TNT Tuzla je sve popularniji u gradu soli

Preuzmite sliku

Krenulo je iz Travnika, sindrom TNT-a se proširio na Zenicu, ove godine kroz dva nova projekta zahvatio je i Tuzlu. Direktor TNT grupacije Alem Lolić za Tuzlanski.ba prisjetio se samog početka realizacije ideje, govorio je širenju grupacije, dolasku na područje Tuzle, reakcijama slušatelja, novim planovima… 

TNT grupacija postoji već 21 godinu, šta sve danas čini TNT porodicu?

Sve je počelo 1997. godine kada je moj otac Dino Lolić osnovao Radio TNT Travnik, gradski muzički radio s lokalnim vijestima i nagradnim igrama. Deset godina kasnije, nakon fakulteta, preofesionalno sam se uključio u prodični biznis kojeg vodim već deset godina. Našu TNT pordicu danas čini 25 super ljudi s kojima je zadovoljstvo raditi. Iz naših ureda u Travniku, Zenici i Tuzli radimo na medijskom sistemu koji čine četiri tematske televizije i dva radijska formata s pet lokalnih stanica.

Na šta je fokusirana uređivačka politika TNT grupacije u globalu? Koje dobne skupine su interesne ili ipak kroz više medijskih projekata nastojite zadovoljiti ukuse svih generacija?

Osnov naše uređivačke politike je kreiranje programskih sadržaja za specifične ciljne grupe ljudi. Ni jedan naš mediji ne nastoji da zadovolji ukuse svih generacija jer je to danas nemoguće.

Naša dva radijska formata i četiri tematske televizije namjenjeni su različitim profilima ljudi. Ako govorimo o radijskim stanicama, Radio TNT je stanica sa odličnom muzikom (oko 70% svjetske, ostatak iz produkcije ex-YU država), kratkim lokalnim vijestima, nagradnim igrama, društveno odgovornim akcijama i kreativnim reklamama. Narodni radio je stanica sa pažljivo odabranom narodnom muzikom, kratkim lokalnim i sportskim vijestima i kreativnim reklamama.

U informativnom smislu usmjereni smo na pozitivne priče i vijesti iz lokalne zajednice. Podržavamo napredne i pozitivne projekte, a radimo i konkretne društvno angažovane akcije. Smatram da je ljudima dosta crnila i teških tema, mi se time ne bavimo i ne smaramo slušatelje dosadnom pričom.

  • Krenulo je iz Travnika, sindrom TNT-a se proširio na Zenicu, ove godine kroz dva nova projekta zahvatio je i Tuzlu, Koliko ste zadovoljni slušanjem i prisutnošću u Tuzli i okolini nakon tri mjeseca pokrivanja ovog područja?

    Radio TNT Travnik je, već dvije decenije, najpopularniji radio u srednjoj Bosni i sigurno najprepozatljiviji medijski brend. U Travniku imamo i Kanal 6 HD televiziju koja je najgledaniji TV kanal u ovoj regiji. U Zenici je mnogo poznatiji naš radijski brend „Narodni radio“ koji je lansiran 2014. godine kao prvi formatirani folk radio na Balkanu. Pored Narodnog radija Zenica, u ovom gradu imamo dopsiništvo Kanal 6 televizije i, od nedavno, Radio TNT.

    Kao što je poznato, krajem ljeta smo uspješno akvizirali Radio Tuzla (ex. Vesta radio), u dogovoru s ranijim vlasnicima, naziv radija smo vratili Gradu. Lansirali smo Radio TNT Tuzla koji je sve popularniji u gradu i šire čemu svjedoće i naši svakodnevni kontkati sa slušateljima. Nedavmo smo proširili i zonu pokrivenosti Nardonog radija tako da u Tuzli sada imamo dvije radijske stanice koje pokrivaju veći dio Tuzlanskog kantona. Zadovoljni smo dosadašnjim poslovima, Radio TNT Tuzla je odlično prihvaćen u gradu i na što smo posebno ponosni. Siguran sam da će naše stanice u toku naredne godine biti lideri po slušanosti u svojim ciljnim grupama.

    Zašto su radio TNT ali i Narodni radio drugačiji od drugih koji već egzistiraju u gradu soli?

    Usudio bih se reči da su naše stanice drugačije od svih drugih radija u Bosni i Hercegovini. Tuzla ima razvijenu radijsku industriju pa nam je izazov i veći. Naše stanice su drugačije jer su formatirane prema potrebama slušatelja, sviramo njihovu omiljenu muziku, donosimo lokalne vijesti, pratimo lokalni sport, nagrađujemo slušatelje, ne peglamo s teškim temama i dosadnom pričom i konkretno pomažemo razvoj porodičnog biznisa kroz naše projekte podrške. Mislim da je tuzlacima posebno „sjeo“ Radio TNT Tuzla jer je poznato da Tuzla ima jaku kulturnu i urbanu scenu.

  • Koliko je po vama internet pomogao radio i TV stanicama a koliko odmogao?

    Internet je radijskim stanicama u cijelom svijetu pomogao da podignu svoj rad na jedan sasvim novi nivo. Mnogo se lakše povezujemo sa slušateljima, a sva istraživanja potvrđuju da radijsko oglašavanje donosi fantastične rezultate kad se kombinira s online oglašavanjem. Mi koristimo prednosti radija i interneta da bismo olakšali život svojim slušateljima i još bolje pomogli oglašivaćima koji su nam partneri.

    Televizija također ima velike prednosti od interneta. Na primjer, mi distribuciju svih naših TV kanala radimo isključivo putem interneta. Radijske stanice su nam već dugo u claoudu. Razvijamo vlastite softwere koji nam olakšavaju posao, a planiramo implementirati i VOD sisteme što je u biti budućnost televizije kao medija.

    Planovi za budućnost uopšteno, ali i konkretno za tuzlansku regiju?

    Jedan od naših prioritetnih ciljeva je realizacija programskih akcija koje će promovisati privredne, kulturno-historijske i turističke potencijale Tuzle i Tuzlanskog kantona. Smatramo da nas dozvola države da koristimo frekvenciju kao zajednički prirodni resurs, obavezuje na odgovorno ponašanje prema zajednici, pa smo odlučili da samonicijativno pokrećemo kampanje koje promovišu društveno odgovorno ponašanje. Na primjer, promovišemo ideju porodičnog biznisa kroz besplatno oglašavanje svih novoosnovanih porodičnih firmi na području Tuzle onda kada im je to zaista najpotrebnije – u prva dva mjeseca njihovog poslovanja.

    U skladu sa programskom orijentacijom, u našem programu će uvijek biti mjesta za promociju pozitivnih primjera, i sigurni smo da će to doprineti razvoju zajednice kojoj pripadamo. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje