Utorak, 19. Oktobra 2021.
Tuzlanski.ba logo

Stalni prekidi: BH Telecom krije kvar koji ne može popraviti?!

bhtBL
Preuzmite sliku

Popularno

Veliki broj korisnika mobilne i internet-mreže \”BH Telecoma\” već dva mjeseca trpi stalne probleme u telefonskom saobraćaju. Kako nezvanično saznaje \”Dnevni avaz\”, riječ je o ozbiljnom kvaru koji nije otklonjen još od februarskog snježnog nevremena u BiH.

\"bhtBL\"Pokušali smo kontaktirati i Nađu Lutvikadić-Fočo, portparola \”BH Telecoma\”, kako bi nam pojasnila o kakvom se kvaru radi, ali nije odgovarala na naše brojne pozive.

Bez odgovora

Da je zaista riječ o problemima s mrežom, potvrđuju i svakodnevne obavijesti na zvaničnoj internet-stranici \”BH Telecoma\” da zbog kvarova na baznim stanicama dolazi do učestalih prekida i otežanog pružanja usluga. No, iz ove državne kompanije odbijaju javnost upoznati s razmjerima havarije i mjerama koje su poduzete.

Korisnici usluga ove kompanije ogorčeni su zbog stalnih prekida i kvarova, što najbolje pokazuje broj poziva upućenih našoj redakciji, a u kojima se žale da ih u \”BH Telecomu\” \”mjesecima prave budalama\”.

– U posljednjih mjesec dana pri skoro svakom pozivu puca mi veza, dolazi do blokade poziva. Kada pozovem \”BH Telecom\”, kažu da se strpimo, da vrše neke radove. Uzimaju nam pare godinama, a usluge su im svaki dan sve gore. Mjesecima im ništa ne štima – kaže jedan od ogorčenih građana koji je pozvao našu redakciju.

Prekid saradnje

Prema njegovim riječima, opravdanja ove kompanije u kojima navode da prebacuju optičke kablove, da se desio se kvar na baznoj mreži, da popravljaju softver… prevršila su svaku mjeru.

– Samo je u mreži \”BH Telecoma\” moguće da si dostupan, da ti je upaljen telefon, a da te niko satima ne može dobiti. Ne znam samo ko će odgovarati za ovaj javašluk. Što ne kažu da imaju kvar, što nas pate i uzimaju naše pare? Ja sigurno više neću koristiti njihove usluge – podvlači naš sagovornik.

Problem i s uslugom \”Moja TV\”

U Savezu udruženja potrošača BiH rekli su nam da se građani žale i na uslugu \”Moja TV\”.

– S uslugom \”Moja TV\” nešto nije uredu, tu imamo najveći broj pritužbi. U \”BH Telecomu\” nude reklamaciju, ali ljudi se konstantno žale. Žele prekinuti saradnju. Posebna su priča usluge telekom operatera, među kojima je i \”BH Telecom\”, a koje se odnose na usluge pretplate koje nude građanima na ulici. Tu se vrše najveće prevare – istakla je predsjednica UO Saveza Gordane Bulić.

Izvor: Dvevni Avaz / Tuzlanski.ba

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: